אילון מאסק עומד למכור בושם חדש, שיצטרף לשורה ארוכה של בדיחות של האיש העשיר בעולם שהפכו למוצרים מבוקשים.

מאסק הכריז על הריח - שנקרא "שיער שרוף" ותואר כ"מהות התשוקה הדוחה" - בציוץ ביום שלישי, לפני ששינה את התיאור שלו בטוויטר ל"מוכר בושם". דף מוצר נפרד שפורסם על ידי Boring Co., חברת המנהרות של מאסק, מציין שהבושם נמכר ב-100 דולר לבקבוק. מאסק טען מאורח יותר ש-10,000 בקבוקים נמכרו.

המיליארדר הצהיר בציוץ קודם בספטמבר כי Boring Co. תשיק ריח לגברים שיעזור להם "להתבלט בקהל".

בעוד שלמנכ"ל טסלה יש היסטוריה של השקת מוצרים המבוססים על בדיחות, בסיס המעריצים האדיר שלו הפך אותם לפריטי אספנות מבוקשים. בשנת 2018 מכרה חברת Boring לא פחות מ-20 אלף להביורים, שנועדו לגייס 10 מיליון דולר לבדיקת המנהרות שלה.

הוא גם השתמש בפריטים כאלה כדי ללעוג למשקיעים שהימורים נגד חברת המכוניות החשמליות שלו, כולל "טסלה טקילה" המבוססת על בדיחת אחד באפריל, כמו גם זוג תחתוני סאטן "מכנסיים קצרים" כדי לציין ניצחון על משקיעי שורט..

מאסק אמר כי Boring Co. מתכננת ליצור מה שנקרא Hyperloop פונקציונלי בשנים הקרובות - מערכת תחבורה מהירה מבוססת מנהרות, אם כי נותרו מכשולים משמעותיים, כולל הבטחת היתרים לפרויקטים והעברת מחקרים סביבתיים.