כבר 12 שנה שמדי בוקר מגיעה מונית לבסיס הקריה בתל אביב וממנה יוצא נהג שפותח את תא המטען, מסתיר את לוחיות הרישוי ומחכה ללקוחות. הוא מעמיד את המונית על נתיב התחבורה הציבורית וחוסם את הדרך לאוטובוסים שצריכים להעלות ולהוריד נוסעים בתחנות בסמוך לבסיס הקריה ברחוב מנחם בגין.
המונית הזו הפכה לחלק קבוע מהנוף בכניסה לבסיס הקריה והגשר שמוביל ממנה לקניון עזריאלי. לתחנת המוניות שלו קורא אותו נהג "מוניות הקריה" - למרות שהיא לא באמת קיימת.
"אני לא מכיר דבר כזה מוניות הקריה בתל אביב", אומר יו"ר איגוד נהגי המוניות יהודה בר-אור, "הוא לא פועל לפי החוק".
במקום לשלם על האישורים הנדרשים להפעלת תחנת מוניות או תשלומי ארנונה, אותו נהג מתפעל תחנה פיראטית בניגוד לחוק לכאורה ומתחת לאף של הרשויות.
בנוסף, בנסיעה שערכה כתבת תוכנית חיסכון הנהג קבע מראש מחיר בלי להפעיל מונה. כך, עבור נסיעה של 1.5 ק"מ שארכה 9 דקות הנהג דרש מחיר של 60 שקל - אף שבשימוש במונה מדובר בנסיעה שאמורה לעלות כ-30 שקל.
לדברי בר-אור, גם פעולה זו אינה חוקית: "כל נהג מונית מחויב על פי חוק להפעיל מונה בכל נסיעה בעיר. ברגע שהוא לא עושה את זה הוא פועל בניגוד לחוק", הוא אומר.
הנהג מתהדר ברשתות החברתיות בקשריו עם שרי הליכוד ובראשם שרת התחבורה מירי רגב. כך, בחשבונות שלו הוא מופיע מצולם עם רגב, שר המשפטים יריב לוין וגם השרה להגנת איכות הסביבה עידית סילמן.