הסניף החדש של בנק הפועלים, שנפתח היום (ג') ברחוב אבן גבירול בתל אביב מצליח לשלב את שני העולמות - אמצעים דיגיטליים ושירות אישי.

קובי פרידמן, מנהל מערך הסניפים הדיגיטלים בבנק הפועלים, מציג את המהירות שבה מקבלים יחס מבנקאי. מרגע שלקוח נכנס לסניף, הבנקאי מקבל חיווי בשעון החכם שלו, כולל הנושא שעליו מבקש הלקוח לדבר, וממהר לעזור לו.

שורה של אמצעים נועדו לתת מידע פשוט ונוח עוד לפני שהגעתם לפגישה האישית. כזה הוא שולחן המגע הגדול בפתח הסניף, שמפתה להמשיך ולשחק בו. מודאגים מפרטיות? בכל רגע ניתן להפסיק את הבדיקה הדיגיטלית, ולעבור עם בנקאי למרחב פרטי. רוצים לדבר עם הבנקאי, אבל לא רוצים להגיע לסניף? גם זה בתפריט. הלקוחות יכולים לדבר עם היועץ מהבית, ולקבל נתונים מלאים.

עוד חידוש מעניין הוא poalim store, שמאפשר באמצעות הסלולר לבחור כמה בדיוק למשוך מהבנקט, ואפילו באיזה שטרות. מצמיד את הטלפון לקיר, וזהו.

"אנחנו מציעים חווית בנקאות אחרת", אומר אריק פינטו, מנשה למנכ"ל, הממונה על החטיבה הקמעונאית. "זמינות במשך 24 שעות ביממה - אפשר לצרוך את חווית הלקוח בזמן הפנוי שלך, בסדר היום שלך. זו חוויה פשוטה, נוחה ואינטואיטיבית. הסניפים האלה והרשת שתקום, יעזרו ללקוחות לבצע פעולות שעבר הם חששו לבצע. יש פה הבטחה שבנק הפועלים יהיה כל הזמן בחזית הקדמה".

יש לכם סטארטאפ חדש? הרשמו עכשיו ואולי תזכו להגשים את החלום! >>