אם יש משהו שהקורונה לימדה אותנו הוא שאנחנו מסוגלים. מסוגלים לצאת מהבית ולעשות כושר יחידני אפילו בתשע בערב. אם לפני הקורונה, לא ידענו מה זה סקוואט, הרי שהיום - יותר ויותר אנשים מצאו את עצמם עושים כושר אפילו בבית, מתוך רצון למצוא קצת שקט בתוך כל הכאוס, ובעיקר להניע את עצמנו מלהיתקע כבטטת כורסה עד יעבור זעם הקורונה ותחביב האפייה.

אז מה עושים? רצים, צועדים, מתחקים אחר מאמנת הכושר בזום או טריליוני סרטוני הכושר ביוטיוב. היופי הוא שהכול נגיש וזמין וכושר לא זקוק להרבה. רק רצון, מוטיבציה ומשמעת עצמית – וגם כמה אביזרים שיהפכו את האימון להרבה יותר יעיל.

 עכשיו כשחדרי הכושר סגורים, הנה כמה אביזרים ששווה שיהיו בבית לאימון מיטבי. אל תדאגו, לא נפיל עליכם מתקן נינג'ה במרפסת. גם גומייה וחבל קפיצה עושים את העבודה. ויש גם בונוס: אם אתם כבר רוכשים, תעשו את זה כך שתרוויחו כסף בחזרה בנובמבר – חודש הקניות הכי משתלם בקלנדר (אם פספסתם את הממו: יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי).

הרעיון הוא פשוט: רוכשים אונליין בחנויות הרלוונטיות דרך אתר Pay Back של max, משלמים בכרטיס max ועל כל רכישה שתבצעו, תקבלו עד 15 אחוז החזר כספי בשיעור המצוין ליד כל חנות. בין החנויות:
Aliexpress כאן תקבלו 8 אחוז החזר, Ebay עד 5 אחוז החזר, Nike עד 3 אחוז, Bodybuilding עם 4.5 אחוז החזר, ועוד. יש לכם גם פינוק החודש? קבלו החזר כספי נוסף של 30 שקל (כל עוד רכשתם מעל 70 שקל). יאללה, שנרים דופק? 

מזרן

הרבה מאוד תרגילים מתבצעים בשכיבה/ישיבה: מכפיפות בטן וכפיפות שמיכה, תרגילי רגליים וגב. השטיח הוא לא תחליף ראוי ובטח שלא הרצפה. מזרן אימון הוא חשוב עבור מי שעושה כושר: מפילאטיס ויוגה ועד עיצוב דינמי. ההבדל בין המזרנים טמון בעובי. הם כולם קטנים, לא תופסים מקום במרחב ולא יקרים במיוחד. הנה אחד שיכול לבוא לכם טוב לאימון בטן הבא שלכם. 

אימון ביתי (צילום: shutterstock By Gorodenkoff)
צילום: shutterstock By Gorodenkoff

משקולות יד

כן, אפשר לקחת קופסאות שימורים או בקבוקי מים, אבל אם אתם רציניים באימון, תכבדו אותו ואת עצמכם. משקולות באימון תורמות לחיזוק השרירים, עיבוי העצמות ועידוד קצב חילוף החומרים וניתן לבצע איתן מגוון רחב של תרגילי כוח ועוצמה. כמו כן, הן שימושיות ומשדרגות את ההליכה בחוץ. מה שכן, בכל שימוש של משקל יתר על הגוף חשוב מאוד לעשות זאת נכון. הקפידו להקשיב להוראות כדי להימנע מנזקים ופציעות. כאן תוכלו למצוא משקולות. ואם אתם גם רוצים לשמור על עצמכם, נסו גם את הכפפות שישמרו על כפות ידיכם תוך כדי עבודה. 

דלגית

חבל הקפיצה שלנו מילדות הוא כל מה שאתם צריכים לאימון אירובי בעצימות גבוהה שעובד על כל כך הרבה דברים בו"ז: מחזק סיבולת שריר, עובד על זריזות וקוארדינציה, מעלה דופק ושורף קלוריות. הדלגית קטנה, אינה תופסת מקום והיא רק נראית תמימה (כמו זו למשל שמגיעה ביופי של צבעים). כנסו לאימוני דלגית ביוטיוב. דברו איתנו בעוד שתי דקות. סבבה?

אישה מחזיקה דלגית (צילום: Jacob Lund, Shutterstock)
צילום: Jacob Lund, Shutterstock

גומייה

אביזר נוסף, קטן עוד מקודמו, שעושה פלאים באימוני הכושר שלנו הוא הגומייה. הגומייה מסייעת גם בהקלה (למשל כעזרה בתרגילי מתח) וגם בהגדלת העצימות (תרגיל לחיצת חזה כדי להגביר את הקושי). הגומייה טובה לשימוש בכל הגוף והיא לחלוטין התוספת שתופסת. תרתי משמע. נסו למשל את זאת או את זו הגמישה היותר.

פיתה שיווי משקל

מדובר למעשה בכרית באלאנס שנראית תמימה, אבל ברגע שתעלו עליה, תבינו את התרגיל ודרגת הקושי. מטרתה לשפר יציבה והיא מצוינת לעבודה על שיווי משקל וחיזוק שרירים. הכרית עצמה היא כלי שמשרת תרגילי פיזיותרפיה לטובת שיקום פציעות כמו נקעים. האתגר שלכם הוא רק לבדוק את צבע הפיתה שיחמיא לכם. כנסו לכאן, תחליטו בעצמכם.

אוזניות

מתלבשות על הראש, או מתחברות לאוזן: יש כאלו שצריכים שקט בהליכה/ריצה ויש כאלו שצריכים את המוזיקה או את הפודקאסט שילווה את האירוע. אוזניות נוחות עם סאונד טוב שמשקיט את כל העולם מסביב הם חובה. תבחרו את אלו שמתלבשות עליכם הכי טוב ותזוזו. כאן תוכלו להתרשם ולהתבלבל מהשפע.

אוזניות אלחוטיות (צילום: shutterstock By Zigres)
צילום: shutterstock By Zigres

שעון דופק

גאדג'ט מיותר או תוספת של ממש? ובכן, תלוי מה הצרכים והשאיפות שלכם מהאימון. שעון דופק מעניק מדדים רבים מהאימון כמו המרחק שהלכתם/רצתם, כמות הקלוריות ששרפתם, ספירת צעדים, השוואות לאימונים קודמים ועוד, אבל תרומתו הגדולה היא בהעלאת המוטיבציה. אה, וזה גם מראה לכם את השעה ותזמון המקטעים שלכם. שזה לא רע לכשעצמו. יש ברשת שלל שעונים, הנה אחד ששווה בדיקה ואל תשכחו את ההחזר לחשבון דרך max, בכל הלינקים, הא?

 לקניות אונליין וקבלת כסף בחזרה >>