מאז ומתמיד שוק הסלולר בארץ ידע טלטלות רבות. בין היתר, המבוגרים בינינו "זכו" לטעום מהעידן שבו חילקו טאבלט "בחינם", בחבילות במחיר מוזל ל-3 חודשים הראשונים ומעוד המון שטיקים ו"הפתעות", אבל הצעירים כבר נולדו לרפורמה חדשה עם מחירי סלולר מוזלים. עם זאת, עדיין מרחפת מעלינו לעיתים התחושה שאולי מישהו רוצה לעשות עלינו קופה.

המזל שלנו הוא שלא כולם כאלה: חברת הסלולר We4G למשל יוצאת עכשיו במבצע לזמן מוגבל ללקוחות קיימים וחדשים כאחד וללא דמי מעבר, עם חבילת סלולר ללא הגבלה שכוללת 160 ג'יגה בעלות של 36 ש"ח לחודש, לתמיד ובלי אותיות קטנות. המצטרפים עכשיו יקבלו  גלישה חד פעמית של 1 ג'יגה גלישה בחו"ל במתנה. החבילה הזאת ייחודית – גם בכמות הגלישה החודשית שלה שתספיק לעוד שנים רבות קדימה (160 ג'יגה) ובכך שהמחיר הוא קבוע לכל החיים. זאת חבילה שתיתן ללקוח ראש שקט הרבה מאוד שנים.

לחילופין, קיים גם מבצע הכולל חבילה משתלמת ביותר  למי שממעיט לגלוש -8 ג'יגה בעלות 15 שקל לחודש - למשך שנה. ההצטרפות לחבילות אפשרית רק עד סוף דצמבר.

אז מה עומד מאחורי המבצע? החזון העיקרי של החברה מתבסס על הגינות ושקיפות מלאים מול הלקוח. למרות שיש מחירים אטרקטיביים בשוק כבר מספר שנים, עדיין אנשים רבים מרגישים שסיכמו איתם דבר אחד אבל בפועל קורה אחרת, הלקוחות נתקלים "בהפתעות" לא נעימות והם צריכים להיות עם היד על הדופק. את הנרטיב הזה We4G באה לשנות.

מאז שנוסדה, לפני שנה וחצי, החברה נמצאת בעלייה מתמדת במספר הלקוחות. בעולם הסלולר מדובר בתופעה קצת מוזרה, אבל כנראה שהחזון של החברה מאפשר ללקוחות שקט באמצעות מחיר לכל החיים והם הפנימו את היתרון שאין צורך לבדוק בכל חודש את החשבונית, כי המחיר לא משתנה לעולם.

אילוסטרציה: מתוסכלת מסתכלת בטלפון (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
אין יותר הפתעות בחשבון הסלולרי | צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

אצל We4G, דיגיטל היא מילת המפתח. החברה מאמינה בגישה דיגיטלית וניתן לעשות את רוב הפעילות דרך המחשב והטלפון האישי, כולל ניוד קו חדש ו/או קו קיים או הזמנת סים עם שליח עד הבית במחיר של 19.90 שקל, או לחילופין דרך הדואר בחינם.

מבדיקה שקיימנו עולה כי מרגע שהלקוח התחבר לחברה, כל ההתנהלות שלו יכולה להתבצע בדיגיטל. זה אומר שכל מה שנציג יכול לעשות, הלקוח יכול לעשות - החל משינוי חבילה, דרך החלפת חבילה ועד ביטול מינוי - מבלי לחכות שעות או להתווכח עם נציגי המוקד.

במקביל, החברה מאפשרת  ללקוח לשלוח הודעות 24/7 דרך וואטסאפ, SMS או דף הפייסבוק ולקבל תשובה אונליין. כל אלו לא מהווים כמובן תחליף לשירות הטלפוני שהחברה נותנת במקרה הצורך אלא נובעים מטעמי נגישות ונוחות בלבד.

בכדי לאפשר שקט ללקוח, החברה חוסמת מראש את כל שירותי הערך המוסף – אלא אם הלקוח בוחר אחרת – כגון שירותים שמשלמים עליהם בנפרד (השתתפות בהגרלות, שיחות אסטרולוגיה, וכדומה). בנוסף החברה אינה גובה תשלום בגין שירותי תא קולי.

בשורה התחתונה, מסתבר שחברת We4G אכן עובדת קשה כדי לגרום ללקוח לא לשלם שקל אחד מעבר למה שסוכם, בלי אותיות קטנות ועם שקיפות מלאה. בנוסף, מבצע סוף השנה שהתחיל עכשיו ויימשך רק עד סוף דצמבר הופך את החבילות החדשות לסופר-אטרקטיביות עבור הציבור הרחב. הרי זה כל מה שתמיד חיפשנו, לא?