קבוצת ברעם, בראשות גיא ברעם, תורמת את שטח הפרסום על גבי המסך הדיגיטלי הגדול בעזריאלי ת"א לטובת "קיר החדשות הטובות" - חדשות טובות בלבד לרווחת הציבור – ללא פרסומות.

במסגרת פרויקט "קיר החדשות הטובות", המתאפשר באדיבות קבוצת עזריאלי ו-mako, ישודרו און ליין חדשות טובות מהארץ ומהעולם על גבי המסך הדיגיטלי הענק של ברעם, הממוקם על קיר מרכז עזריאלי ת"א בצומת קפלן העמוסה, הנחשפת לכחצי מיליון איש ביום, כולל הנוסעים בציר דרך בגין ויציאות איילון דרום וצפון, כמו גם תנועת הולכי רגל באזור הקריה, עזריאלי ותחנת רכבת השלום.

המסך, בגודל 440 מ"ר ובאיכות שידור K4, הינו המסך המתקדם ובין הגדולים בישראל (באותו סוג משתמשים במיקומים הנחשבים בעולם: טיימסקוור בניו יורק, פיקדילי סירקוס בלונדון, טוקיו ועוד) וברזולוציה שטרם נראתה בארץ (הנראות באמצעותו חדה וברורה בשעות היום ובשעות הלילה).

גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים ברעם פרסום מקורי: "לאור המצב, התאמנו את הפרסום על המסך הדיגיטלי הגדול בישראל באחד המיקומים המובילים והאסטרטגיים בישראל לטובת הציבור הרחב, ללא פרסום וללא הכנסות ממפרסמים, בתקווה שינעים את זמננו בימים קשים אלה בהפוגה של חדשות טובות, אשר יסמנו עבורנו ימים טובים יותר במהרה. ברצוני להודות לארנון תורן וקבוצת עזריאלי שנתרמו לפרויקט המבורך בתקופה בה כולנו זקוקים לחדשות טובות."