קבוצת גיתם הודיעה הבוקר כי דירקטוריון החברה מינה את קרן בכר-אמיתי  ויובל וינגסט למנכ"לים משותפים בחברת הפרסום של הקבוצה- גיתם BBDO. השניים יכנסו לתפקיד באפריל. הקבוצה מונה 11 חברות מובילות בתחום הפרסום, יחסי ציבור, דיגיטל, ניהול הזירה הציבורי ואסטרטגיה, תוכן שיווקי, מדיה ועוד.

יו"ר גיתם , משה תאומים הוסיף ואמר:" קרן ויובל משלימים הנהגה מקצועית צעירה ודינמית בראשות עדו הר-טוב, שערוכה להוביל את גיתם BBDO לעבר העידן החדש בפרסום, המשלב באופן יצירתי ואורגני את הפרסום המסורתי והפרסום הדיגיטלי."  

קרן בכר- אמיתי (42)היא  בעלת ניסיון של כ- 17 שנה בתחום הפרסום והתקשורת השיווקית. בעבר הובילה פרוייקטי תוכן שהתמקדו בעולם הצעירים עבור חברות מובילות כמו שטראוס, פלאפון ועוד. לפני למעלה מעשור הצטרפה לגיתם וכיהנה במספר תפקידים. ב-3 השנים האחרונות מכהנת כסמנכ"ל לקוחות . במהלך תקופה זו הובילה את הטיפול בלקוחות המובילים של המשרד ובהם בנק הפועלים ומפעל הפיס.  בשנה האחרונה הובילה בהצלחה את ההתמודדות של  המשרד במכרז הפרסום של מפעל הפיס.

עדו הר טוב (יח``צ: אייל יצהר, יחסי ציבור)
עדו הר-טוב | יח``צ: אייל יצהר, יחסי ציבור

יובל וינגסט  (41), הוא בעל ניסיון של כ-15 שנה בענף התקשורת, הפרסום וההייטק כמנהל לקוח ויועץ אסטרטגי.  וינגסט החל את דרכו כמנהל לקוחות במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שם ניהל את תקציב דלק מוטורוס ו-HOT. לפני למעלה מעשור הצטרך לקבוצת גיתם והיה בין מקימי חברת הייעוץ BBDO IM. בשנת 2012, חבר לצוות ההנהלה במשרד הפרסום y&r ישראל בה הוביל לקוחות עוגן כגון שטראוס, יטבתה ,MSD, קולגייט, מרכנתיל-דיסקונט, אוויס ועוד.  

לפני כשנה, לאחר קדנציה בת שלוש שנים כמשנה למנכ"ל Y&R, חזר וינגסט לגיתם לתפקיד סמנכ"ל לקוחות. בקדנציה זו הוביל כניסתם של תקציבי מיצובישי וכלמוביל טרייד לגיתם. במקביל, הוביל את המהלך המיתוגי של חברת ההיי-טק 'מוביליאיי' וניהל תקציבי עוגן בגיתם כגון סלקום, מובילאיי ועוד.