ריקושט
כסף
כסף

כדי לקנות את זה, אתה צריך לראות את זה

תחום המחשת המידע היה במשך שנים נחלתם הבלעדית של כלי התקשורת. עכשיו הוא חוצה את הגבול למגזר העסקי, שמגייס אותו למכירות, וגם להצגת הדוח התקופתי לעובדים. "זה פתרון ויזואלי בו הצופה אקטיבי, וההחלטה שהוא מקבל בעקבות היא שכלית ואישית", מסביר רון אורן, מנכ"ל חברת דעתה

גור וולנר | mako | פורסם 11/02/16 06:00 
גבר משחק בטלפון הסלולרי וסביבו טבלאות (אילוסטרציה: Shutterstock)
האינפוגרפיקה הפכה לכלי המרכזי להעברת מידע מורכב | אילוסטרציה: Shutterstock
weshoes