בשנים האחרונות אל המשקיעים הקלאסיים בשוק ההון מצטרפים גם משקיעים צעירים עם תפיסות חדשות, טרנד ה-NFT, הביטקוין וגם המסחר הקלאסי הפכו לנגישים והגיעו למיינסטריים. לכן, כנראה שזה היה רק עניין של זמן עד שבתי ההשקעות המסורתיים יפנו גם אל הקהל החדש. הבית ההשקעות מיטב דש הודיע היום (חמישי) כי כחלק ממיתוג מחדש הם מינו את השחקן דיוויד שווימר (רוס מחברים) לפרזנטור.

המינוי הוא חלק ממיתוג מחדש של בית ההשקעות ושינוי השם ל"מיטב". המהלך השיווקי של בית ההשקעות ינסה לפנות לקהל צעיר יותר שבשנים האחרונות מעורב יותר בשוק ההון. האם שווימר הוא המיתוג הנכון לקהל הצעיר? הזמן יגיד. 

"מיטב אינו רק בית השקעות קלאסי, אלא פלטפורמה פיננסית רחבה המאפשרת מתן פתרונות פיננסיים רחבים למגוון של לקוחות ומגוון של צרכים", מסר אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב.

"אנו חשים שזהו העיתוי הנכון מבחינתנו לעדכן את השפה והצעת הערך שלנו ללקוחות, שבנויה על יסודות חזקים של טכנולוגיה, ניסיון וידע. המטרה שלנו היא להוביל למהפך תפישתי של המושג בית השקעות".

אמנון גולן, סמנכ״ל השיווק במיטב: ״אנו נרגשים וגאים לעבוד עם דיוויד שווימר, אחד הקומיקאים המוכשרים של זמננו. אנו מציגים אסטרטגיה חדשה, המנגישה את הידע והכלים למגוון רחב יותר של דורות ועוברים לשפה של ״הצפת הזדמנויות״. עד כה בתי ההשקעות דיברו על עצמם ופחות על הצרכים של הלקוח הפיננסי מהדור החדש. זה הזמן לשינוי ואנו מתכוונים להוביל אותו עם פרזנטור חזק, שפה מעודכנת ומגוון מוצרים חדשניים, זאת בכדי לתת מענה ל-FOMO הפיננסי ועל מנת להיות אופציה רלבנטית לעוד שנים רבות."