גוגל מפרסמת את תוצאות סקר Zeitgeist השנתי, המספק נקודת מבט על האירועים החשובים והמגמות הלוהטות השנה וכן על החיפושים ב-36 מדינות ברחבי העולם בהן ישראל.

מהנתונים עולה כי השאילתא ה"חמה" ביותר בחיפוש בגוגל ב-2008 בישראל היתה: 'האח הגדול'.

פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המו"פ של גוגל בתל-אביב, אמר היום (ד'): "אנו שמחים לשתף את הציבור בתובנות ובמגמות החיפוש העולמיות והמקומיות, המתקבלות על-ידי ניתוח שאילתות חיפוש שגוגל מקבלת מידי יום".

3 מילות החיפוש העיקריות בישראל ב-2008 היו 'משחקים', 'וואלה' ו'נענע'. 3 מילות החיפוש המתפתחות ביותר היו 'האח הגדול', 'ערוץ 10' ו'מתי נתנשק'. ברחבי העולם המילה שחיפושה צמח במהירות הרבה ביותר היתה 'שרה פיילין'.