כמה פעמים עברתם על פני שלטי חוצות וחשבתם לעצמכם שבחו"ל עושים גם את זה טוב יותר ובגדול יותר? ובכן, כנראה שצדקתם. משרד הפרסום Leo Burnett וקמפיין שלטי חוצות לארוחות הבוקר של רשת המזון המהיר מקדונלד'ס הם הוכחה טובה.

הקמפיין, המהווה חלק מקמפיין שלטים רחב של הרשת ברחבי ארה"ב שהחל בחודש יוני האחרון, כולל בין היתר שלט חוצות בצורת ביצה, הנפתחת לקראת שעות ארוחת הבוקר, ונסגרת לפני הצהריים, כשהכול כמובן אוטומטי ומופעל על ידי טיימר.

אין תמונה
ביצת ענק שנפתחת ונסגרת בהתאם לשעות היום

"שלט הביצה" הוצב בין היתר גם מול אצטדיון ריגלי המפורסם בשיקאגו, במיוחד עבור אוהדיה של קבוצת ה-"קאבס" המקומית, והוא צפוי להישאר שם עד סוף חודש אוגוסט השנה.

כאמור, קמפיין הביצה הייחודי מצטרף לסדרת שלטים נוספים שלקחו חלק במסע הפרסום של מקדונלד'ס. כך לדוגמא, לקידום מכירות הסלטים הירוקים של הרשת, הוצבו שלטי ענק עם הכיתוב "סלט טרי", כשבמקום אותיות נשתלו על השלט זרעי חסה. התוצאה לפניכם.

קמפיין מקדונלדס - שלט חוצות - סלט
זרעי חסה במקום אותיות

לקידום מכירות הקפה ברשת, הוצבו שלטים בדמות כוס קפה ענקית שבתוכה 1,600 גלונים של מים בצבע קפה. כדי לקדם את המילקשייקים שנמכרים ברשת, הומרו עמודי השלט לקשיות ענק. 

קמפיין מקדונלדס - מילקשייק
קשיות מילקשייק במקום עמודים

מרשת מקדונלד'ס נמסר כי מטרת הקמפיין היא "לקדם ולחזק את נושא הטריות והאיכות במוצריה של הרשת".