שוק הסלולר במלחמה, וסלקום חושפת את עולם התוכן החדש שלה, השם דגש על בידור ותכנים כחול-לבן. לכבוד ההשקה גויסה להקת הרוק "תיסלם", שגם הוציאה שיר חדש לאחר 18 שנה.

ההשקעה באה למרות ההאטה הכלכלית וגל הפיטורים שפוקד את המשק. מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא: "אינני יודע מתי תסתיים ההאטה. אנחנו צריכים להעירך בצורה הכי טובה שאפשר לכל תסריט אפשרי".

על המשבר הכלכלי העולמי אמר שפירא ש"הוא יכול להוות הזדמנות לממשלה כדי להחזיר לארץ אץ כל המדענים והמוחות שעזבו לחו"ל", פרש שפירא את משנתו.

עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "המטרה שלנו היא להפוך את מסך הסלולרי למסך מדיה מרכזי עבור הלקוח. צריך לנצל את העובדה שמכשיר הסלולרי נמצא בכיס של הלקוח כל הזמן". כמו כן, כהן אמר שבסלקום רוצים להרחיב את תכני ה-VOD כך שיכללו גם סרטים וסדרות שונות.