פרסומת עם ריח לשמפו (צילום: גלובס)
על טעם וריח אין מה להתווכח, אלא אם כן מדובר בפרסומת. שלטי החוצות הריחניים | צילום: גלובס

מותג השמפו פינוק של יוניליוור מעלה קמפיין ריחני: שלט פרסום חדש שהעלתה החברה בקריה בתל אביב יפיץ במשך שבועיים את הריח של השמפו בכל אזור הקריה ועזריאלי. במהלך הכולל השקיעה החברה כ-4 מיליון שקל.

בשלב הראשון עלה הקיר כאשר כל אורכו (כ-100 מטר) כוסה בווילונות אמבטיה אשר נתלו לאורך כל הקיר והסתירו את השלט שמתחת. באמצעות מכונות ריח מיוחדות שמצבות מאחורי הקיר, מופץ הריח של פינוק בכל סביבת הקיר ועוטף את העוברים והשבים. בשלב השני נחשף הקיר שמציג משפחה הרוחצת באמבטיית קצף של פינוק.

ישי מנדיל, מנהל שירותי שיווק ביוניליוור ישראל: "כדי לחזק את נכסיות הריח של פינוק, החלטנו להציב שלט פרסום שיעביר את המסר בצורה המוחשית ביותר, באופן שטרם נראה בארץ. קהל הצרכנים שלנו מחפש מפגשים ייחודיים ואנו בטוחים כי פעילויות מסוג זה תומכות ומחזקות את הקשר שלו עם המוצרים שלנו".