זוג מתחבק מול טלויזיה ברקע (צילום: DrGrounds, Istock)
הוט תמשוך לקוחות בעזרת שידור היי דפינישן | צילום: DrGrounds, Istock

חברת HOT שוברת את כללי המשחק: חברת הכבלים יוצאת במהלך אסטרטגי ומציעה את שידורי ההיי-דפינישן (HD) כסטנדרט לכלל הלקוחות. כיום מספר לקוחות ה-HD של HOT עומד על כ-30 אלף, כאשר עד סוף השנה מעריכים ב-HOT כי המספר יגיע לכ-100 אלף.

ההחלטה, במסגרתה יוענקו ממירי HD ושני ערוצי HD, התקבלה לאור עלייה מסיבית במסכי HD וצפי של HOT לפיו עד סוף שנת 2010 למעלה מ-50% מבתי-האב בישראל יחזיקו בטלוויזיה התומכת בשידורי ה-HD.

במסגרת המהלך החדש, כל לקוח חדש או קיים שיצטרף לאחד מהיצע המסלולים העיקריים של HOT - יקבל חבילת HD הכוללת ממיר ושני ערוצי תוכן ב-HD ללא תשלום נוסף למשך 3 שנים.

HOT השיקה את טכנולוגיית ה-HD בסוף 2007. כיום לחברה יש 9 ערוצים ב-HD.

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של HOT, מסרה היום (א'): "אנו מאמינים כי הגיע הזמן לפרוץ גם את מחסום ה-HD ולאפשר לכל אחד מלקוחותינו ליהנות גם מחוויית צפייה טלוויזיונית באיכות HD. עד סוף השנה נגיע ל-100 אלף לקוחות שייהנו מצפייה ב-HD".