תגובת וואלה טורס: "החברה דואגת לרשום את שם המלון וכתובתו על אישור ההזמנה וכן על השובר שהלקוח מקבל להציג בדלפק הקבלה, בדיוק בשביל למנוע מצבים כאלה. עבור הלקוחות הוזמנו המלון שביקשו בשיחה האחרונה עם הנציג ואותו אישרו בטופס ההזמנה ובכתב. כיוון שהחברה רואה חשיבות גדולה להשביע את רצון כל לקוחותיה , משהגיעו למלון וטענו כי לא אותו הזמינו, פעלנו מול הספק והשגנו עבורן החזר בגובה 1200 דולר. אנו כחברה נמשיך להציע שירותי איכותי ומיטבי".

באתר בוקינג בחרו שלא להגיב לידיעה.