עוד מכה נוחתת על ההורים הצעירים כשחברת קימברלי קלארק הודיעה אתמול (א') על הקטנת אריזות החיתולים המגבונים וגם על קיצור נייר הטואלט וזאת מבלי להוריד מחירים בהתאמה.

"החברות הבינו שבמאבק על רווחיות- הן חייבות לעשות הכול בייחוד שהן מתמודדות עם המון מותגים פרטיים שהם- LOW COST ותחרות מחו"ל וכולן מנסות להיאבק על ליבו של הצרכן," אומר אבי זיתן מומחה שיווק. "בסופו של דבר זה ברור שכל אחד מנסה למצוא את הדרך שבה נקנה דווקא את המותג שלו בלי שנשים לב לשינויים".

"אני חושב שזאת אסטרטגיה מאוד מסוכנת", אומר זיתן, "כי בסופו של דבר הצרכן מבין שמישהו עובד עליו. אם בעבר הוא לא היה רגיש כל כך לגדלים ולמשקלים, עכשיו הצרכן יתחיל לראות כמה חיתולים יש באריזה או כמה שוקלת אריזת סימילאק ויחלק את זה בתשלום ויתחיל להבין האם שווה לו לקנות".