משרד ממשלתי לא מהסס לפתוח את הכיס בפני טאלנטים. נועה קירל קיבלה רבע מיליון שקלים על הקמפיין החדש של משרד התחבורה שעוסק ברפורמת הטסטים. מי שעוד הרוויח הוא דורון מדלי, שקיבל 120 אלף שקלים, עבור הזכויות לשיר שמלווה את הקמפיין.

לשם השוואה, נעה תשבי, שצילמה קמפיין דומה למשרד התיירות, קיבלה "בסך הכל" 170 אלף שקלים.

הקמפיין צולם לפני כחצי שנה. הוא עלה בימים אלה אחרי שבמשרד התחבורה ראו שהמהפכה אכן מקצרת את הטסטים. האם במקרה שבו הרפורמה הייתה נכשלת הקמפיין היה נזרק לפח?

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "רפורמת הטסטים היא אחת הרפורמות הגדולות שנעשו ומהווה בשורה ענקית וחשובה לצעירים ולומדי הנהיגה על ידי קיצור משמעותי של זמן ההמתנה למבחני הנהיגה המעשיים, חיסכון בכסף, שדרוג טכנולוגי ויכולת ערעור. נועה קירל נבחרה מבין מספר חלופות כמתאימה ביותר להעברת מסרי הקמפיין לקהל הצעירים, כצעירה המתמודדת כמוהם עם הוצאת רישיון נהיגה. העלויות ששולמו במסגרת קמפיין ההסברה לרפורמה אינן חורגות מהמקובל בשוק והיו הדרך הרלוונטית לקהל היעד".