את גרסת הכיסוי הזו לשיר שכתב אהוד מנור ומבצעת לא אחרת מאשר שפיטה בטוח שלא פספסתם. אבל חדי העין יבחינו שהשיר המככב ברשתות החברתיות עם יותר מחצי מיליון צפיות לא מקודם על ידי הזמרת עצמה אלא על ידי חברת האופנה טרמינל איקס.

זה כבר הפך ממזמן מטרנד חולף לכלי שיווקי מקובל. החברות הבינו שאמן מצליח יחד עם מנגינה שלא יוצאת מהראש הם כלי בטוח לקמפיין מוצלח. שפיטה מצטרפת לסטפן לגר שביצע את השיר "קומסי קומסה" בפרסומת של חברת YES, עומר אדם בפרסומת לבזק בינלאומי ואף ל"כוכבים" פחות מוכרים- הדיירים של קבוצת משען שביצעו קאבר ללהיט: "חברות שלך" של הזמר המפורסם.

אבל לא רק חברות מסחריות הבינו את הכוח של להיטי פרסומות. גם משרד התחבורה שילם לאחרונה לזמרת נועה קירל מאות אלפי שקלים תמורת קאבר לשיר "טיקיטאס" והשתת]ות של הזמרת בקמפיין.

"קהל המטרה של הפרסומות מקשיב לזה בעיקר ברכב והופך את זה להיות חלק מהקאלט ", מסביר אבי זיתן, מומחה לשיווק. "באופן הזה המותג יוצר חיבור בין זמרים מפורסמים ובידור למותג ובדרך הזו יותר קמפיין יותר עוצמתי".