מאתר booking נמסר בתגובה: "במקרה בו מקום האירוח לא יכול היה לשכן את ורד ברוטפלד, הצענו ללקוחה החזר כספי על מנת לסייע לה לכסות את ההוצאות עבור הלילה הראשון. מכיוון שמקום האירוח בתאילנד לא תאם את ציפיות המשפחה, הענקנו החזר כספי בסך 50% מסכום ההזמנה המקורית כמחווה של רצון טוב. באשר למקרה של סתיו פריאל בו הוזנו באתר תעריפים שגויים על ידי בית המלון, אנו מציעים לכסות את התשלום המלא של ההזמנה שבוצעה עבור מקום השהיה האלטרנטיבי. באופן דומה, לשלומי יוסף הצענו פיצוי על אי הנוחות שחווה".