תגובת "זאפה": בהמשך לפנייתכם בהקשר לפעילות השימוש בצמיד ה-chashless במופעים הנידונים, הפעילות בוצעה על פי דין והאינפורמציה הוצגה באופן בולט בתקנון בשטח האירוע, כחלק מפיילוט שבדק את השימוש בטכנולוגיה החדשה על מנת לשפר את השרות לצרכן. לאחר בחינת הנושא נעשתה פנייה מיידית לקהל הרוכשים שלחלקו הקטן נשארה יתרה בצמיד לטובת זיכוי באופן מיידי. הצוות שלנו פועל באופן ישיר מול הלקוחות ויזכה כל רוכש שנותר עם יתרה. היום נעשתה אלינו פניה מהרשות להגנת הצרכן ונמסר לרשות הסבר מפורט בסוגיה הנידונה.