מקניון הזהב נמסר בתגובה: "אנו משקיעים מאמצים רבים בשמירה על ניקיון הקניון. בעקבות המידע שמסרתם נעשה בירור מידי עם חברת הניקיון שנדרשה לבצע בדיקות שוטפות של מצב הניקיון במתחם האוכל. אנחנו מודים לכם על תשומת הלב לנושא כי נושא הניקיון הוא בראש מעייננו". 
 
מקבוצת עזריאלי נמסר בתגובה: "אנו משקיעים רבות ומקפידים הקפדה יתרה על טיב השירות והניקיון בקניוני הקבוצה. הנהלת הקניון תרד לעומק הפרטים ותפעל בנחישות בנושא מול חברת הניקיון הפועלת מטעמה".

מקבוצת עופר נמסר בתגובה: "לקריון מגיעים אלפי מבקרים מדיי יום ואנו עושים כל מאמץ לעמוד בסטנדרטים הגבוהים. ניקח  לתשומת ליבנו את תוצאות הבדיקה ונדאג ליישמם בהקדם". 

מארומה ישראל נמסר בתגובה: "בהתחשב בעובדה שמדובר במשטח שירות ציבורי אשר כל מוצרי המזון המצויים עליו ארוזים, אנו סבורים שאין חשש לזיהומים ושהתוצאות שהתקבלו הינן סבירות ויכולות אף לנבוע בחלקן מהימצאות מזהמים באוויר. עם זאת אנו נבחן עם בעלי מקצוע מטעמנו אם אנו נדרשים לצעדים נוספים".

מרשת רולדין נמסר בתגובה: "תוצאות הבדיקה נלקחו ממשטח עבודה שאינו בא במגע ישיר עם מזון וכלי אוכל. המשטח מיועד לשימוש חיצוני של לקוחות הסניף לטובת הוספת ממתיק, שימוש בבוחשנים, וסגירת מכסי הכוסות. לכן, המקור היחיד לתוצאות הבדיקה נובע מגורמים סביבתיים בלבד ולא תברואתיים. עם זאת, כרשת גדולה עם אחריות עצומה כלפי לקוחותיה, אנחנו מתייחסים לממצאים במלוא הרצינות ונדאג לטפל בכך באופן מקצועי ויסודי".