האפליקציה 1824 מבקשת לעשות לצעירים את מה שמועדוני צרכנות כמו חבר עשו למשרתי הקבע – להוזיל את החיים, והרבה. "אנחנו מציעים הטבות בתחומי האופנה, מסעדות, אטרקציות, מקומות בילוי והופעות", אומר מנכ"ל החברה גיא עזרא.

האם המועדון באמת מסוגל להעניק הנחות משמעותיות? "גייסנו כבר עשרות חברות שפונות לקהל הזה. כרגע יש באפליקציה עשרת אלפים משתמשים, ואנחנו צופים להגיע עד סוף השנה למאות אלפי משתתפים עם מאות הנחות מרשתות. המטרה היא שנהיה כוח צרכני גדול וכך נוכל לקבל את ההנחות".

ומה ההבדל ממועדוני הצרכנים האחרים? "הייחוד שלנו הוא בפרסונליזציה. המועדון נמצא באפליקציה, וניתן למצוא שם הטבות שממוקדות למה שהמשתמשים שלנו צריכים. בנוסף, יש כמה מתחמים עיקריים שנותנים תוכן כמו חיפוש עבודה וחיפוש לימודים".

האם מדובר בקהל שיש לו כסף? "זה קהל מאוד אינטליגנטי, וכבר מגיל צעיר הוא בודק כל שקל שהוא מוציא, ומחפש להרוויח כסף, וכבר מגיל צעיר בודקים איפה להשקיע את הכסף".