רבים מאיתנו עברו לערוך את הקניות שלהם באתרי האינטרנט ולא בסניפים הפיזיים של רשתות השיווק. כל רשת שיווק מתפארת בעובדה שלה יש את המשלוח המהיר והטוב ביותר - אבל רק מעטות מהן הצליחו באמת לעמוד במבחן שלנו.

המשלוח הראשון שבדקנו הגיע מרשת "רמי לוי" וכלל קוטג' שהגיע בטמפרטורה סבירה - 5 מעלות. הבשר הטחון לעומת זאת, הגיע בטמפרטורה של 7 מעלות, שהיא טמפרטורה גבוהה יחסית לבשר טחון, מכיוון שבטמפרטורה זו יכול להתפתח חיידק הליסטריה. מבחינת ירקות ופירות, מהרשת התקבלו משמשים באיכות בינונית ועגבניות באיכות טובה.

מרשת "ינות ביתן" קיבלנו מילקי בטמפרטורה של 17 מעלות, שאינה מאפשרת לאכול אותו בשום אופן. בכל הקשור לירקות, קיבלנו חסה תקינה, אך מספר מלפפונים בינוניים.

מרשת "ויקטורי" אמנם קיבלנו אריזות מקוררות, אך המילקי הגיע בטמפרטורה של 7 מעלות, ואילו הבשר בטמפרטורה בעייתית של 10 מעלות, מה שהופך אותו לפסול למאכל. בכל הקשור לירקות, קיבלנו פלפלים ועגבניות באיכות טובה.

המשלוח של רשת "שופרסל" לעומת זאת, הגיע לבניין הסמוך לכתובת שצוינה במבחן, מה שגרם לכך שהמוצרים לא היו מקוררים. הטמפרטורה שנמדדה בבשר הייתה בעייתית - 16 מעלות.

תגובת שופרסל: "בשל טעות אנוש, השאיר נהג המשלוחים את ההזמנה המדוברת בכתובת שגויה. לאחר מכן, הוצע ללקוחה לקבל משלוח חדש או לחכות למשלוח הנוכחי ולהחליף את המוצרים המקוררים. הלקוחה ביקשה לקבל את המשלוח המקורי ובחרה שלא לקבל משלוח חדש. אנו עושים ככל יכולתנו למנוע תקלות מסוג זה ואם בכל זאת הן מתרחשות אנו לוקחים אחריות מלאה ומציעים ללקוח החלפה או זיכוי".