דדי שוורצברג היה בכלל אנליסט בשוק ההון, אבל בגיל 36 קצת נמאס לו מהאקסלים והאחוזים. אז לא ידע שעוד יחזור לבורסה, מהצד השני, כשינפיק השבוע את הבייבי שלו בשווי של כמעט 170 מיליון שקל. יחד עם יזמית האופנה עדי רונן (שהספיקה לעזוב מאז בטונים צורמים) והיזם טום רום הם הקימו אתר קניות דיגיטלי בשם עדיקה, שהצליח לקלוע בול לטעם של ילדות האינסטגרם בישראל

 עדיקה צמחה בקצב מהיר. השילוב של פריטי אופנה עם הרבה שיק, מחירים נמוכים, ואספקה מהירה עד הבית – הפכו לנוסחת קסם שהביאה לפני שלוש שנים את קבוצת גולף לרכוש 75 אחוזים מהחברה תמורת 40 מיליון שקלים. שוורצברג הפך לאדם עשיר.

 ההצלחה המטאורית הזו מתחדדת עוד יותר, כשברקע – המשבר הקשה והכואב של ענף האופנה הישראלי. הוניגמן קרסה, גבי רוטר מקסטרו הודה שהוא עסוק בהישרדות, וכשכל הרשתות הגדולות והמסורתיות מדממות, עדיקה ממשיכה לדהור קדימה

 אבל שוורצברג לא לבד. יחד אתו במכונית המירוץ המשפחתית גם אבא גיורא והאחות ליטל. היא אחראית על הצד הקריאטיבי והסטיילינג והוא על הביזנס. היא מזהה את הטרנדים הבאים, והוא הופך אותם למשלוח קטן ושמח שמגיע עד הבית. והכל בקצב מסחרר שמשאיר את כל המתחרים מאחור. "אני רואה את ג'יג'י חדיד וקים קרדשיאן ואנחנו עושים את זה מהר יותר" מסכם שוורצברג

הכתבה המלאה, הערב בתכנית הכלכלית, 19:30 בערוץ 12