קמפיין שיווקי גלובלי ראשון לענקית האבטחה הבינלאומית: אחרי שנים בהן לא פנתה לצרכני קצה אלא רק לחברות, יוצאת צ'ק פוינט בקמפיין גלובלי ראשון, המציג את יתרונות המערכת החדשה שלה כנגד הדור החמישי של מתקפות הסייבר: GEN V.

הקמפיין צולם בלוס אנג'לס ומכיל סדרה של 3 סרטונים תחת הקונספט: Without The Best Security Bad Things Happen. הסרטונים הקצרים מתארים בקו הומוריסטי מה עלול לקרות כשלא מצוידים במערכת האבטחה הטובה ביותר: זו של צ'ק פוינט. הקמפיין משווק ברשתות החברתיות ובכל טיסות הפנים של United Airlines.

 את הקמפיין יצר והפיק בית הקונספטים אלנבי, שכבר הוביל בהצלחה בעבר קמפיינים עבור חברות ישראליות גלובליות כסודה סטרים, אבן קיסר, משרד התיירות של ישראל ועוד.