
קבוצת גולף משיקה קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת טאקי, בשיתוף פעולה עם ממציא המשחק - חיים שפיר. הקולקציה כוללת מגוון חולצות טישרט יוניסקס למבוגרים ולילדים, בגדי גוף ואוברולים לתינוקות ואביזרי אופנה כמו כובעים, כפכפים, גרביים, תיקים ועוד, וכן פריטים לעיצוב הבית, ביניהם מצעים מעוצבים, כריות נוי, סטים לכלי אוכל, בקבוקי שתיה ומגוון פריטי עיצוב לבית ולחדרי ילדים. טווח מחירים: 22.90-169 שקלים. לרגל ההשקה: 20% הנחה על הקולקציה. להשיג בחנויות גולף.

מקס סטוק משיקה את מוצרי יום העצמאות. מגוון עשיר של פריטים לחג במקום אחד החל מדגלים בכל הגדלים, דרך אביזרי קישוט כחול-לבן, דגלים בכל הגדלים, ביגוד ייחודי, אביזרים לחגיגות העצמאות (פטישים, קשתות נוצצות וכו') ועד ציוד לקמפינג ולמנגל המסורתי. טווח מחירים: 2.5-25 שקלים.

בירה אלכסנדר משיקה את מארז "גאווה ישראלית" החגיגי ליום העצמאות ה-77 של ישראל, הכולל בירות קראפט ישראליות זוכות פרסים בינלאומיים, ובהן BLONDE ו-BOCK שזכו במדליות זהב וכסף בתחרות הבירה היוקרתית European Beer Star בגרמניה, לצד אלכסנדר FEST - הלאגר החדשה והאהובה, ובירה חיטה ישראלית המרעננת והמבוקשת, לצד כוס זכוכית ממותגת במתנה. מחיר: 50 שקלים. להשיג ברשתות השיווק וחנויות היין.

מותג נעלי האופנה והנוחות הישראלי, נאות (טבע נאות) מקיבוץ נאות מרדכי שבגליל, גאה להשיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת של דגם שחר האייקוני: "אין לנו ארץ אחרת" לרגל חגיגות יום העצמאות ה-77 למדינת ישראל. מחיר: 469 שקלים. להשיג באתר.

טירת צבי משיקה את "מנה מנה" פתרון חדש המציע אריזת נקניקיות עוף המחולקת לשלוש מנות נפרדות, כשבכל מנה ארבע נקניקיות, מה שנועד לתת מענה לצרכנים שנוהגים להקפיא נקניקיות ונתקלים בקושי להפרידן כשהן קפואות. בנוסף, משיקה החברה את נקניקיות באריזה משפחתית של 840 גרם, ונקניקייה "מוגזמת"- נקניקיית עוף באורך 24 ס"מ, כפול מאורך נקניקייה רגילה. טווח מחירים: 9-25 שקלים. להשיג בכל רשתות השיווק.

מותג בירות הקראפט הישראלית משיקה מארז חדש לזמן מוגבל אשר יכלול את שלושת הטעמים המוכרים ביותר של המבשלה: Amber Ale, IPA ו-Bitter Wheat. המארז יכלול כוס חדשה ומהודרת

חברת Nouvelle משיקה את Scalp Habit - סדרת מוצרים המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם רכיבים טבעיים לטיפולי בקרקפת, לטיפול בבעיות שכיחות כמו קרקפת שומנית ושיער שמנוני, קרקפת מגורה, קשקשים יבשים ושומניים, ושיער שביר הנוטה לנשירה. הסדרה כוללת ארבעה פתרונות ממוקדים לכל בעיה. להשיג באתר ובמספרות המורשות.

SABON משיק סרום לחות עוצמתי להענקת לחות אינטנסיבית, ברק וזוהר. הסרום החדשני עשיר בכ-99% רכיבים טבעיים פעילים, המסייעים בחידוש מרקם העור, ומותירים אותו רענן ומלא ברק כחצי שעה לאחר השימוש. מחיר: 289 שקלים. להשיג בחנויות SABON ובאתר.

מותג חטיפי הבריאות FREE משיק שני חטיפי בריאות בטעמים חדשים: חטיף בוטנים ושקדים קראנצ'י בטעם קרמל מלוח וחטיף בוטנים ושקדים קראנצ'י עם חמוציות. החטיפים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר וללא גלוטן . מחיר: 19 שקלים למארז (4 חטיפים). להשיג ברשתות המזון.

לוריאל פריז משיק סרום פורץ דרך בתחום האנטיאייג’ינג: סרום שלושה פפטידים. הסרום מכיל שלושה פפטידים, חומצה היאלורונית וויטמין C, הפועלים יחד לתיקון סימני הגיל, מיצוק העור, הפחתת קמטים ויצירת מראה עור קורן. מחיר: 110 שקלים. (מבצע מאי 85 שקלים). להשיג ברשתות הפארם.

מותג Life מבית סופר-פארם בשיתוף עם מותג מוצרי התינוקות הגרמני NIP משיק סדרת מוצצים ובקבוקים, שפותחה כדי לספק חוויה טבעית וטובה יותר לתינוק שלך. הסדרה החדשה מתוך הבנת צרכי התינוק והאם תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. המוצרים בסדרה עשויים מפלסטיק הכולל לפחות 90% חומרי גלם ממוחזרים - לטקס טבעי וקנה סוכר, והאריזות החיצוניות עשויות מ-90% נייר ממוחזר. מחיר: 39.90 שקלים לפריט.

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה משיק קרם לחות לפנים המתאים לעור שמן הנוטה לפצעונים. הקרם מסייע באיזון רמות השומן בעור, מונע ברק ושמנוניות ומעניק לחות ואינו סותם נקבוביות. מסייע בוויסות ייצור הסבום (הפרשות החלב ומונעת הופעת פצעונים. מכיל 3 סרמידיים חיוניים וניאצינמיד (ויטמין B3) וחומצה היאלורונית ואינו מכיל בישום. מחיר: 91 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

מותג האיפור ANASTASIA BEVERLY HILLS מציג ICED OUT HIGHLIGHTER -פודרה קומפקטית יוקרתית להארה לקבלת עור זוהר ומואר מבפנים. הפורמולה חלקה וקלת משקל ומתמזגת בצורה אחידה עם העור, קלה למריחה, מעניקה ברק עם אפקט רטוב, רפלקטיות גבוהה של נוזל וקלילות של פודרה. ניתנת לשימוש בצורה יבשה או רטובה. מחיר: 157 שקלים. להשיג בסופר פארם וברשתות נבחרות.

מותג התינוקות Carter's משיק קולקציית מארזי מתנה לתינוקות לקיץ 2025 מוכנים במגוון גדלים ואפשרויות לבנים ולבנות. לכל מארז שם ייעודי לחבילה והם כוללים פרטי בייסיק עשויים כותנה איכותית, כמו: בגדי גוף, אוברולים, מכנסיים, אוברול ארוך, רגליות , שמיכות, שמיכי וכד'. טווח מחירים: 220-280 שקלים. להשיג בחנויות ובאתר.

“מאסטר שף” משיק חרדל עם דבש, שילוב נהדר בין החריפות של החרדל למתיקות הטבעית של הדבש. המוצר החדש מעניק חוויה ייחודית של טעמים ומתאים לשלל מנות, מסלטים וכריכים ועד רטבים ומרינדות למנות בשר ודגים. מחיר: 12 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

סנו משיקה מטליות לחות לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי - יעילות במיוחד להסרת כתמים ולכלוך ממשטחים ומאביזרים, ומנקות בקלות לכלוך ממגוון משטחים: פלסטיקה, פורמייקה, שיש, אלומיניום, קרמיקה ועוד. מחיר: 20 שקלים למארז (50 יחידות בחבילה, 3 חבילות במארז). להשיג בכל רשתות השיווק.

מותג ’אחלה’ של שטראוס מציין שלושה עשורים של פעילות – עם חומוס, סלטים וטעמים שמלווים את הרגעים הכי ישראליים, מהשולחן הביתי ועד הפיקניק ביום העצמאות.

נוי השדה וסכיני ארקוס מציגים שיתוף פעולה :קולקציית סכינים חדשה שתגרום לכם להתאהב מחדש בחיתוך – עכשיו בצבעוניות חדשה. כחלק מהקמפיין, נבחרו מיטב סוגי העגבניות של נוי השדה – צבעוניות, ייחודיות ועסיסיות – שידגישו את יתרונות הסכין: להב מיקרו-משונן המבטיח חיתוך מדויק, נקי וללא מאמץ –גם בעגבניות הרכות והבשלות ביותר. הסכין מתאימה למריחה ולחיתוך יומיומי. מחיר: 30 שקלים. להשיג ברשת COOK AND BAKE, בחנויות נבחרות וברשת נוי השדה.



= תגובה ללא תוכן
= תגובה עם תוכן