לקראת חודש נובמבר, והסיילים הרבים שחלים בו, הרשתות בישראל מעלות הילוך. אחת מהן היא רשת שופרסל, שבתזמון מדויק משפרת את הטבות המועדון שלה תחת השם שופרסל SUPREME, ונותנת אפשרות לממש את ההטבות גם דרך אפליקציית PayBox.

על פי תנאי המועדון החדש לקוחות שיקנו מדי חודש ב-500 שקלים ומעלה בקבוצת שופרסל, בסניפים ובאתר, יצברו מטבעותSUPREME - מטבעות וירטואליים אותם ניתן להמיר ולממש בקניות בקבוצת שופרסל ו-Be ובלמעלה מ-150 רשתות, חנויות ומסעדות באמצעות אפליקציית PayBox. נכון להיום זהו המועדון היחיד בקטגוריית רשתות השיווק שבו ניתן לצבור מטבעות בכל קניה במגוון תחומים, גם ללא הצטרפות לכרטיס אשראי של הרשת.

נוסחת ההמרה היא מעט מסובכת אז תישארו עימנו: על כל קנייה מעל 500 שקלים- יומר כל שקל למטבע וירטואלי אחד. אם אתם לקוחות של כרטיס האשראי שופרסל כאל- על כל שקל שתשלמו- תקבלו 2 מטבעות וירטואליים, ואם אתם רוכשים מוצרים של המותג שופרסל בעזרת כרטיס האשראי שופרסל כאל- כל שקל שתשלמו שווה לכם 3 מטבעות בקנייה. בנוסף- אם תבחרו לשלם על הקנייה דרך אפליקציית פייבוקס- המועדון יוסיף לכם מטבע נוסף על כל שקל ששילמתם בקנייה.

כל 100 מטבעות מהוות שקל אחד בו תוכלו לרכוש מוצרים ברשת שופרסל, רשת הפארמים Be, ובלמעלה מ-150 רשתות, חנויות ומסעדות כדוגמת: קסטרו, רנואר, אדידס, H&M, סטימצקי, גולף, שילב, פקטורי 54, מנגו, כיתן, אופטיקנה, אירוקה ועוד.

כדי להמחיש את תוכנית הצבירה החדשה של המועדון- ניקח לדוגמא לקוח שרכש מוצרים בשווי 520 שקלים.

אם הלקוח אינו לקוח האשראי של שופרסל, הוא יצבור 520 מטבעות אותם יוכל לממש בקנייה הבאה. מכיוון שכל 100 מטבעות שוות שקל אחד- ההנחה שהוא יזכה לה בקנייה הבאה עומדת על 5 שקלים, או לבחירתו- הוא יכול להמשיך לצבור את המטבעות לקניות הבאות.

חברי מעדון הלקוחות, בעלי כרטיס האשראי של שופרסל ירוויחו כפול מובעות מערך הקנייה- כלומר 1040 מטבעות על קנייה של 520 שקלים, ואם הוא ישלם את הקנייה דרך אפליקציית פייבוקס- הוא ירוויח 1560 מטבעות- הנחה של 15 שקלים.

בנוסף, אם אותו לקוח רכש בקנייה מוצרים של המותג שופרסל- נניח בשווי 60 שקלים מסך כל הקנייה- הוא יקבל עליהם פי 3 מטבעות- כלומר 180 שקלים, וסך הכל 1,740 נקודות שהם 17 שקלים.

התוכנית החדשה תושק החל ממחר (ה') בכל הערוצים הדיגיטליים של הקבוצה: דרך האפליקציה, האתר, החנויות הפיזיות וב-PayBox' . ללקוחות המועדון הקיימים אין מה לדאוג. על פי הרשת, הם לא יאבדו את הנקודות שצברו וכל הנקודות יומרו ביחס של 0.75 למטבעות וירטואליים.

התמודדות רשתות השיווק עם הקורונה (צילום: קשת 12)
אחד על אחד עם איציק אברכהן | צילום: קשת 12

המהלך נעשה לאחר עבודה של שנתיים, בה הבינה הרשת כי היא מעוניינת להביא בשורה דיגיטלית לקהל הלקוחות, להתאים את המודל לרשתות בחו"ל, וכן לאחר שהבינה, דרך קבוצות מיקוד, שהלקוחות מעוניינים בשיפור תנאי המועדון כתנאי להישארותם. "השקת תוכנית המועדון החדשנית של קבוצת שופרסל משקפת נדבך נוסף בחיזוק הקשר עם הלקוחות ושדרוג הצעות הערך הייחודיות עבורם", אומר איציק אברכהן מנכ"ל קבוצת שופרסל.

בתוכנית החדשה, בניגוד לבעבר, הלקוח צובר מטבעות ומחליט מתי, כמה ואיפה לממש את המטבעות שצבר. כל לקוח יכול להצטרף לתכנית בצורה פשוטה ומהירה באחד מערוצי הדיגיטל, לאשר ולהתחיל לצבור מטבעות בכל קניה בקבוצת שופרסל בסניפים ובאונליין. ההצטרפות והחברות במועדון SUPREME ללא תשלום.