כל מה שרצה אבי-עד מורד היה לקנות קצת גרעינים. הוא הגיע לסניף שופרסל בגלילות, ופנה למחלקת green, המוכרת מוצרים מהטבע. שם הוא רכש שתי שקיות של גרעינים, שמהן קיווה להכין לעצמו גרנולה.

הוא קנה שתי שקיות והכניס לקופסא סגורה בבית. לפני כמה ימים הוא נדהם לגלות שבתוך השקיות יש חרקים ותולעים.

"התכוונתי להכין גרנולה ופתאום אני רואה חרקים וכל מיני דברים מעופפים בתוך השקית. הייתי בהלם. זו מחלקה שמוכרת מוצרים טבעיים", אמר מורד.

נרגש ונסער מהממצאים פנה מורד לשופרסל לברר כיצד חרקים חדרו לשקיות הסגורות. לדבריו, הוצע לו לקבל פיצוי מעליב של 17 שקלים בלבד בעוד שלטענתו מגיע לו פיצוי הרבה יותר גבוה. "לאחר שהתווכחתי והתעקשתי הגדילו לי את הפיצוי ל-30 שקל", סיפר מורד, "אמרתי להם אתם צוחקים עליי נכון? זה היה פיצוי מעליב ולא הולם את מה שקרה לי את מה שעברתי".

משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל קיבלה את תלונת הלקוח בנוגע להימצאות חרקים במוצר המדובר. הלקוח זוכה בגין המוצר וכן קיבל פיצוי מתוך מחווה שירותית. אנו פועלים לשיפור איכות המוצרים בכל התחומים, לרבות בתחום זה. עם זאת יש לציין כי הימצאות חרקים עשויה להתרחש אף בשל תנאי אחסון או טמפרטורה שאינם מתאימים. מכל מקום אנו עושים ככול יכולתנו להבטיח את איכות המוצרים הגבוהה ביותר ונמשיך לעשות כן בעתיד".