אורן זריף מניח ידיים על הראש בתנועת ריכוז (צילום: דדי'ס אולפני צילום)
זריף. מסוכן לדיירי הבית | צילום: דדי'ס אולפני צילום

בקופרמן הפקות ממשיכים בגיוס ידוענים לגרסת הסלבס של "האח הגדול", ולאחרונה קיבל גם אורן זריף, המתקשר ואמן התת מודע, הצעה להשתתף בתוכנית. עם זאת, נכון לרגע זה הצטרפותו מוטלת בספק עקב דרישותיו המיוחדות והתנאים שהציב לבואו.

במכתב ששלח ל"קופרמן הפקות" כותב זריף כי לא יוכל להשתתף בתוכנית מאחר ו"בשעות הלילה המאוחרות הנני נוהג לעשות תקשורים עם מדריכים רוחניים, אשר בעת התקשור יורדים למקום הרלוונטי שבו אני נמצא - דבר היכול להפחיד ולהכניס לפאניקה כל אדם הנמצא בקרבתי בעת הסיטואציה המיוחדת הזו".

בהמשך מציין זריף כי "ישנם מצבים בהם כאשר אני מבצע תקשורים המדריכים הרוחניים מופיעים בחזות פיזית שניתן לראותם בעיניים. סיטואציה שכזו לאדם מן היישוב שאינו מורגל במצבים ובסיטואציות שכאלה, תגרום חרדה ואף הוא יכול להיכנס לפרנויה ולמצבים פסיכוטיים בלתי הפיכים".

עם זאת, זריף לא שולל על הסף את השתתפותו בתוכנית ומציב להפקה שני תנאים. הראשון: שתינתן לו אפשרות לבדוק את כל באי הבית ואנשי ההפקה ש"הינם בנויים וחזקים נפשית לעמוד בסיטואציה הזאת", כדברו. התנאי השני: ניסוח מסמך בו כל אחד מבאי הבית ואנשי ההפקה יחתמו על כך שהם מסירים את האחריות מזריף, במידה ולא יוכלו לעמוד מבחינה נפשית ורגשית בתהליך שיעברו במחיצתו.

נו זריף, הם יעמדו בתנאים?
"חברת ההפקה יצרה איתי קשר כמה פעמים, הם פשוט בטירוף ועומדים על זה בכל תוקף שהם מוכנים ללכת לקראתי. כל מה שאני צריך זה לקבל חדר אטום משלי עם בידודים מיוחדים ופתחים מיוחדים. זה כמו שאתה לוקח כלב רוייטוולר שצריך מיגון שונה מאשר כלב רועה גרמני שהוא ידידו של האדם. אתה צריך לתת את המיגון המתאים לאורן זריף כי מי שנמצא מסביב יכול להינזק. אבל ההפקה מאוד רוצה שאני אהיה שם".

  אז מה הבעיה?
"הבעיה היא שבעבר התעסקתי בגילוי של מכרות שדות נפט בגרמניה, ציריך ובלונדון. תמיד שהייתי עם אנשים בבית בשעות הערב ביצעתי התקשרות. כמו שקראת השבוע במקרה של מציאת הגז בים התיכון - אני באמת זה שנתן את האינפורמציה המדויקת לנקודות הרלבנטיות. על כן, הנושא הספציפי מאוד בעייתי כי אם אני אגיע ל'האח הגדול' אז תהיה בעיה מאוד רצינית כי בשעות הערב אני עוסק בתקשור ומתעסק עם מדריכים רוחניים שבהרבה מקרים יורדים ברמה הפיזית ואנשים גם מסוגלים לראות אותם. זה יכול לגרום לנזק אדיר".

 אתה יודע על מפורסמים שמפחדים להשתתף בתוכנית בגללך?
התקשרו אליי כמה שחקנים שכנראה כן הולכים להיות בבית ואמרו שאם אני אשתתף בתוכנית אז הם לא ישתתפו. הם לא רוצים להיכנס אם אני אגיע כי הם מפחדים". 

ואתה לא חושב שהתנאים קצת מוגזמים?
"אתם לא מבינים את העוצמות. פנו אליי פעמיים לתוכנית של שלום אסייג ולא הלכתי והסברתי להם מה הרמה הרוחנית והאנרגטית. אדם ששומע את זה מהצד אומר 'אורן זריף דביל', אבל זה אנשים שלא מבינים ברמה הרוחנית. אני עדיין מחכה אם הם יצליחו להשיג לי את מה שאני רוצה ודורש, מה שעל פניו נראה שיקרה, ואז אני אשתתף בתוכנית".

אין תמונה
המכתב ששלח להפקת "האח הגדול"