מארינה מקסימיליאן בלומין (צילום: יח"צ, חגית סער)
מקסימיליאן בלומין. לא מתנצלת על העוצמה שלה | צילום: יח"צ, חגית סער

בוגרת "כוכב נולד" מרינה מקסימיליאן בלומינן מצטרפת לעונה השנייה של "חשופים", טלנובלת החדשות של "הוט" שצפויה לעלות בחודשים הקרובים. בלומין תגלם את מירי לביא, הכתבת לענייני ערבים של מהדורת החדשות, שלא מפחדת להיכנס לעימותים עם עורכת המהדורה מירב (צופית גרנט) והכתב הצבאי אופיר (אנחל בונני), ובכלל עושה מה שהיא רוצה ללא רגשי נחיתות.

לא מדובר בתפקיד המשחק הראשון שלה, בקיץ האחרון היא השתתפה במוקיומנטארי "רד בנד" בהוט, הצטלמה לדרמה "סוזנה בוכיה" ולאחרונה לוהקה גם לדרמה "תמרות עשן". מי שזוכר את בטחונה הרב של מרינה על במת "כוכב נולד" יהיה מופתע לגלות שבמשחק מול מצלמה הביטחון הזה עדיין בחיתוליו.

"אני מאד מתרגשת", היא מודה. "אני מקווה שהקאסט המדהים שמשחק שם יעזור לי לעשות את צעדיי הראשונים כי זו הפעם ראשונה שאני עושה כזה דבר אינטנסיבי שקשור למשחק. להתמסר למשחק ולפרטנר שמפרה אותך זה כמו להתמסר לזוגיות בחיים".

מפחיד אותך לצלול לתחום החדש הזה מבחינתך?
"מאוד מפחיד. אבל זה בגלל שאני חסרת ניסיון בתחום. בשירה יש לי את הכלים ואת הטכניקות ואני לגמרי בשליטה, משחק זה מקום שאני לא בטוחה בו עדיין, אבל אני אוהבת להיות קצת חשופה ובמקומות של חוסר המודעות. זה טוב לפעמים לשחרר ולהיות פחות בטוחה".

את משחקת ביצ'ית? משהו מהחיים?
"כנראה זה צד שלי שצריך לצאת, כדי שבבית אני אהיה רכה ונעימה. חוץ מזה הדמות שאני מגלמת היא יותר אישה חזקה שלא מתנצלת על העוצמה שלה. אתם הגברים מתרגמים את התכונות האלו לביצ'יות".

לפני שנה כולם סימסו לך ב"כוכב נולד 5" למי את מסמסת עכשיו ב"האח הגדול"?
"לאף אחד. אחרי כמה דקות שצפיתי בתוכנית הבנתי שדרכינו נפרדות".

זה קצת ביצ'י להגיד את זה
"אין לי בכלל טלוויזיה".

אהה, את מאלה שלא צופות בטלוויזיה
"זו בדיוק אני".

חבל, דווקא הולכות להיות אחלה טלנובלות בקרוב.