ריאנה (צילום: Rob Loud, GettyImages IL)
ריהאנה. מודה למתעניינים בשלומה | צילום: Rob Loud, GettyImages IL

פרשת מעצרו של הזמר כריס בראון, והביטול ברגע האחרון של הופעתה בטקס פרסי הגראמי של חברתו לחיים, הזמרת ריהאנה, מסתבכת. כזכור, בראון הסגיר עצמו למשטרה כמה שעות לפני הטקס ונחקר בחשד שתקף אישה במהלך ריב סוער שהתפתח ביניהם בלב שכונת יוקרה בלוס אנג'לס. שמה של האישה לא הותר לפרסום, אולם על פי דיווח של אתר E online מדובר בריהאנה עצמה. לדיווח זה אין עדיין אישור רשמי.

על פי הפרסום האחרון באתר, במהלך ריב סוער בין השניים חבט בראון בריהאנה וגרם לחבלות קשות בפניה, מה שאילץ אותה לבטל את ההופעה בטקס פרסי הגראמי. בשש וחצי בערב, שעון לוס אנג'לס, הגיע בראון לתחנת המשטרה ווילשייר בעיר שם נחקר בחשד לאיומים ותקיפה. עבירות שהעונש המרבי עליהן בחוק הוא ארבע שנות מאסר. בסיום החקירה שוחרר הזמר בן ה-19 בערבות של 50 אלף דולר.

כאמור, הדוברים הרשמיים של ריהאנה וכריס בראון טרם אשרו את הטענות לפיהן האישה המעורבת בתקרית האלימה היא אכן הכוכבת בת ה-20. אמנדה סילברמן, הדוברת של ריהאנה, סירבה לאשר או להכחיש את הפרסומים בדבר אשפוז של הזמרת בעקבות החבלות שנגרמו לה. "היא בסדר גמור, ואנו מודים לכל המתעניינים בשלומה", הייתה התגובה היחידה שהעבירה לתקשורת.

חברת התקליטים של כריס בראון, וכן עורך דינו מארק גרגוס, טרם הגיבו על מעצרו וההאשמות נגדו. סמלת ברידג'ט פיקר ממשטרת ווילשייר, בה נחקר הזמר, מסרה בתגובה: "הוא היה רגוע, מקצועי ומשתף פעולה ולא נראה סובל מפגיעות פיזיות כלשהן".

המשך, מן הסתם, עוד יבוא.