הזוג המאושר (צילום: רועי ברקוביץ')
בובליל ובניסטי. הוא כבר סלב לכל דבר | צילום: רועי ברקוביץ'

זה התחיל קצת לפני השעה עשר בערב, במועדון הקויה בדרום תל אביב. לימוזינה, לא פחות, מעוטרת בבלונים ושאר קישוטים, הובילה את עינב בובליל ואלי בניסטי למסיבת האירוסין החד פעמית שלהם.

את פני הזוג המלכותי קיבלו צלמי פפראצי, צוותי טלוויזיה וכתבי אינטרנט לרוב, כאילו מדובר מינימום באירוע לאומי. הבובלילית התנהגה בהתאם והתחמשה בשמלת ערב מהודרת, תסרוקת מפונפנת וטונה איפור. מלווה בבעלה לעתיד, בהורים הבובלילים ובהוריי החתן, צעדה הכוכבת למתחם VIP קטן שנסגר במיוחד בשבילה, כדי שכלי התקשורת יוכלו לראיין אותה על ההכנות לחתונה, על האיש שבחרה ועל הריאליטי החדש שמצלמים עליהם לערוץ ביפ.

בין האורחים הרבים, אגב, לא נצפה פליט אחד של "האח הגדול" - גם לא קרן חסיס, נמו או אשר, שנחשבים לחבריה הקרובים של עינב מהבית. אבל לא נראה שזה הפריע במיוחד לבובליל ובניסטי, שדגמנו נשיקות למצלמות, נראו מאוהבים למדי וחגגו עם סיגרים ואלכוהול.

לאחר שהכתבים סיימו עם הדוקומנטרי שלהם על הזוג, הגיע הזמן לתוכנית האומנותית של הערב. הדי ג'יי הציג את הזוג המתארס, ובניסטי העניק לאשתו לעתיד שרשרת ועגילים מזהב. ארבעה קראט. שווי כל החבילה, על פי מקורות: 30,000 שקל. השמועה, אגב, אומרת שהשווי האמיתי היה 50,000 שקל, אלא שבניסטי זכה להנחת סלב. כן כן, לכם אולי אין מושג מי הוא, אבל בעולמות מסוימים בניסטי הוא כבר סלב לכל דבר.

מיד לאחר מכן הקדיש הדורבן מחרוזת שירים מזרחיים לבתו, מה שדי סיכם את הערב. עינב הסתלקה לה עם אלי ללימוזינה שהמתינה להם בחוץ, ודלתותיו של המועדון נפתחו לאזרחים מן השורה. אבל אל דאגה, אם כל זה עשה לכם חשק לראות במו עיניכם את המסיבה הבובלילית, באמת אין צורך להתאפק יותר מדי. בקרוב, כאן באתר, קטע הוידיאו המלא.

מאורסת (צילום: רועי ברקוביץ')
יא וולי אף אחד מדיירי הבית לא בא לרגן? | צילום: רועי ברקוביץ'
האם והבת (צילום: רועי ברקוביץ')
עם האם הגאה | צילום: רועי ברקוביץ'
האב המאושר (צילום: רועי ברקוביץ')
וגם האבא מאושר | צילום: רועי ברקוביץ'