זה לא סתם שרחובות תל אביב היו ריקים אתמול בערב מסלבס, פשוט רובם מצאו את עצמם במסעדת "קיוטו סלסה" התל אביבית מחכים בדממה כדי לצעוק "הפתעה" במסיבה שארגנה הדס מוזס-ליכטנשטיין לבעלה ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות הדוגמנות והטאלנטים "לוק", שחגג יום הולדת 30.

מיותר לציין שכל מיוצגי הסוכנות הגיעו לפרגן לבוס הגדול: גלית גוטמן עם בעלה זיו קורן, מירי בוהדנה, אילנית לוי, רונית יודקביץ', מאיה ישעיהו, הילה נחשון ובן זוגה יונתן כהן, גל גדות ובעלה ירון ורסנו, נטלי עטיה, יואב גרוס ורוני מאנה.

סילבן שלום וג'ודי ניר מוזס לקחו הפסקה קצרה מהפוליטיקה ובאו לברך. עוד היו שם: יון תומרקין ועמית פרקש, דנה פרידר, דון לני גבאי, ליאת בלו, טל מוסרי, אנה זאיקין ובעלה דיויד פרץ, ספי שקד ואשתו לוקה, אילון בן יוסף, רני רהב, שתי בלונדיניות שמתרגלות את אור הפלאשים כי אוטוטו הן יככבו בפריים טיים של "המרוץ למיליון" ואחרים.

רוב האורחים הגיעו בזמן כדי להפתיע את חתן השמחה, רק בנות הפסטיגל (גדות, בלו ועוד) הגיעו ישר אחרי ההופעה באשקלון. מי שהפתיע את עדר הצלמים שתיעד את האירוע העמוס כוכבים היה אנחל בונני שדווקא זרם עם הצלמים. מי שקצת נרתע מזה היה יונתן כהן, בן הזוג של הילה נחשון, שהודיע שהוא פרש מתחום השואו ביז ולא בא לו על הפלאשים האלו יותר, אבל כפי שאתם רואים הוא בכל זאת שיתף פעולה.