אם חשבתם שמתמודדי העונה השנייה של "הישרדות" הכירו בפעם הראשונה כשדרכו על חול האי הפנמי, אז טעיתם. לפחות שניים מהם הכירו כבר קודם. אנחנו מדברים על איש האננס והמוזיקאי עידן חביב והמג"בניק נתן (לשעבר מתן) בשבקין שלמדו באותו התיכון.

עידן חביב, הישרדות 2 (צילום: mako)
חביב. יותר יפה לו עכשיו | צילום: mako

 חביב סיים את כיתה י"ב בשנת 98' והיה חלק ממחזור ד' בתיכון מכבים-רעות. בשבקין סיים את הי"ב שלו באותו בית ספר בדיוק שנה אחת לפניו. חביב, כידוע, מתגורר ביישוב רעות ובשבקין מתגורר ביישוב הסמוך, ניל"י. בגלל האופי האזורי והאינטימי של היישובים האלו, בית הספר לא גדול במיוחד וחיי החברה של התלמידים על שכבותיהם השונות משיקים בתחומי חיים רבים. כך שאם יצא לחביב ובשבקין לשחק כדורגל על האי ביחד, יש סיכוי גבוה שהם כבר עשו את זה בעבר במסגרת הטורניר הבית ספרי.

וכדי שלא תגידו שאנחנו לא מפנקים, לפניכם התמונות של השניים בלוק איתו סיימו את שלב התיכון בחייהם. איך לומר, אנחנו בספק אם חביב עדיין היה אהוב הבנות בתוכנית הנוכחית אם היה שומר על הלוק של אז. וכנ"ל לגבי בשבקין. בכל זאת, מדובר במתמודדים הכי בולטים - נכון לכרגע - בעונה הנוכחית. 

ואגב, בשבקין הצליח למשוך מספיק תשומת לב בתוכניות האחרונות, עד כדי כך שתוכניתו של גיא פינס רצתה לעשות איתו כתבת עומק, שתלווה אותו בזמן שהוא צופה בפרקים ובכלל. מהפקת התוכנית דווקא לא התנגדו בכלל והעניין כמעט יצא לפועל, אלא שאז הגיעו מפקדיו של בשבקין ממג"ב שם הוא משרת ואסרו עליו להתראיין.

עידן, איך היה התלמיד בשבקין?
"כל מה שקשור בדברים האלו תפני להפקה".

מערוץ 10 נמסר: "ישראל היא מדינה קטנה ובשבקין הוא מותג".

נתן בשבקין, הישרדות 2 (צילום: mako)
בשבקין. מצא את ההבדלים | צילום: mako