רנין נשברת (תמונת AVI: עדי רם, האח הגדול)
רנין. בקרוב במשטרת רמלה | תמונת AVI: עדי רם, האח הגדול

לצוות הסיור המשטרתי של תחנת רמלה חיכתה הפתעה בשישי האחרון, כאשר קצת אחרי חצות זוהה במהלך פעילות שגרתית רכב המבצע פניית פרסה על קו לבן. השוטרים מיהרו לעצור את הנהג העבריין וגילו שמדובר בפליטת תוכנית "האח הגדול", רנין בולוס, שנמצאת ברכב עם בן זוגה, תייסיר.

אלא שהסיפור לא נגמר כאן. לטענת המשטרה, בדקות שחלפו מאז עצרו את הרכב ועד הרגע שהשוטרים הגיעו אליו, ניסו רנין ותייסיר להתחלף במקומות הישיבה ולהציג תמונה כאילו רנין היא זו שנהגה ברכב.

מאוחר יותר, לאחר בדיקה במסוף המשטרתי, התברר שתייסיר נהג בפסילת רישיון, מה שמבהיר למה ניסתה בת זוגו לקחת את ההאשמה על עצמה. הערב המשותף הסתיים בתחנת המשטרה ברמלה, שם נגבו מהם עדויות.

לבסוף, קיבל תייסיר זימון לבית משפט על נהיגה בפסילה ורנין הוזמנה לשימוע בפני קצין משטרה בתחנת רמלה, שבסיומו יוחלט אם להגיש נגדה כתב אישום. בנוסף, רכבה הושבת למשך 30 ימים.

בסביבתה של רנין, לעומת זאת, טוענים שאין לה שום קשר לעניין. מקורביה אמנם מאשרים כי היא ישבה ברכב לצידו של תייסיר אך מכחישים שהיא ניסתה להחליף איתו מקומות. עוד הם מוסיפים כי אין נגדה כתב אישום ושהיא לא מעורבת או מסובכת בפרשה, אלא אך ורק תייסיר.

מסוכנות "לוק" המייצגת את רנין, נמסר:
"אין תגובה".

וזאת כמובן לא הפעם הראשונה שתייסיר מסבך את רנין.