אין תמונה
חביב. חוגג

עידן חביב, המלך הבלתי מעורער של "הישרדות 2", ציין בסוף השבוע 29 שנים להיווסדו - והעולם ממש לא שותק. החברים השורדים אריק, גיא, מירית, דיווה ואפרת חברו לילד היומולדת ונסעו ביחד (כולם! ביחד!) לסופשבוע בבית מלון בצפון הארץ.

הבילוי התחיל כבר ברביעי בערב, כשרוב השורדים הגיעו לחגיגת יום הולדת 41 שארגנה לעצמה הדיווה בבר תל אביבי ידוע. כמה שעות אחרי הבילוי, כשהחבר'ה עוד לא הספיקו להתגעגע, כבר התכנסה השישייה המדוברת ויצאה לדרך, לסוף השבוע הצפוני. ושלא תטעו, גם שם הם לא פספסו את מסורת הצפייה המשותפת בפרקי העונה והתכנסו לעקוב אחר פרק ההדחה באחד המקומות באזור.

לעומת זאת, מי שאמורה להיות החברה החדשה של חביב, להלן העיתונאית זהר וגנר, לא הייתה באזור לכל אורכו של הסוף שבוע. רק הוא וחבריו לתוכנית. אנחנו ממליצים לוגנר לבחון את העניין, כי חביב בינתיים עסוק בלהכחיש את הקשר ומצהיר בכל הזדמנות שהוא רווק.

אין תמונה
פורטר. התאוששה

ומה בגזרת המודחת הטרייה מעיין פורטר? את הסופ"ש האחרון היא בילתה לבדה בעיר הולדתה, אילת, ורגע אחרי שצפתה בקנוניה שנרקמה נגדה ונזכרה ברגעי ההדחה הקשים, הגיעה ל"הלנה מגה בר", הבר האילתי של אחיה, שם התמקמה על עמדת התקליטן ודיג'תה למבלים.

ונסיים בעדכון חשוב: אם ניסיתם בימים האחרונים להתקשר לסלולרי של נתן בשבקין, הפספוס הכי גדול של העונה הזו, יש סיבה לכך שהוא לא עונה. מרגע שהודח בשבקין מוצף בטלפונים ממעריצים, תומכים וכאלה שנורא חשוב להם להביע דעה. אז כיאה למעמדו החדש, הוא כבר התאבזר בסלולרי חדש, פלוס מספר חדש. כזה שיהיה רק למיוחסים. לישן הוא עונה רק כשיש לו חשק. לידיעתכם.