עינב בובליל ואלי בנישתי (צילום: אלעד דיין)
הבובלילית. סוגרת עניינים | צילום: אלעד דיין

רק לפני מספר ימים קיבלה עינב בובליל הצעת נישואין מהחבר שלה בחודש וקצת האחרונים, אלי בנישתי, ואמרה כן. השניים החליטו שאין מה לחכות וסגרו על חתונה בחודש אפריל הקרוב. דהיינו, עוד חודשיים. אלא שרגע אחרי שהתקבלה ההחלטה הזו, עלתה הבובלילית על מטוס לאילת לכמה ימים של שקט עם הארוס, הרחק מההמולה המפתיעה. מה שאומר שעוד לא יצא לה להתעסק אפילו רגע אחד בחתונה הקרובה, או אפילו לחשוב ולתכנן אותה בשקט. אבל מה לעשות שזה אוטוטו קורה ודברים צריכים להיסגר?

אז בדיוק בגלל זה תגיע היום (שני) בצהריים הבובלילית לתל אביב ותיפגש רגע אחרי הנחיתה עם מפיקי החתונה שלה, במטרה לסגור הערב את כל הפרטים - החל מתאריך, דרך אולם וכלה בשמלת כלה. בין לבין, אגב, יחשבו הבובלילית ופמלייתה על זמרים שירצו באירוע. למרות הפרסומים שקובי פרץ יזמר בחתונתה, מסתבר ששום דבר עוד לא סגור.

אז כל בעלי גני האירועים באזור הדרום (כמו "חצר המלכה", "הרמוניה בגן", "טרויה, "אבניו" ועוד) - תהיו בהיכון. החל מהיום הבובלילית עתידה להגיע אל כולכם, עם כל פמלייתה, כדי להתרשם ולבדוק מה הכי אטרקטיבי לה, ואז לסגור על מקום ותאריך. בהמשך היא כבר תעבור לשאר ענייניה הכלתיים ותלך לחפש שמלה. שיהיה בהצלחה.