אין תמונה
קרפל. פרצוף של משתמטת?

כנראה שהדממה שנוצרה לאחרונה סביב הסלבס המשתמטים (עכשיו אחרי שמאיה בוסקילה ועידן יניב חיילים מן המניין) הלחיצה כמה אנשים וגרמה להם לחפש קצת אקשן סלבריטאי. אחרת תסבירו לנו את העובדה שהזמרת אמילי קרפל קיבלה היום טלפון מהגורמים הבכירים בצה"ל שהודיעו לה שהיא בשירותרום כבר לא תשתתף השנה.

וכך זה קרה: לא לפני הרבה זמן, צילצל הטלפון של קרפל ועל הקו האחראים על משדר השירותרום של גלי צה"ל. הסיבה: אנשי השירותרם ביקשו מקרפל שתהיה אחת מאלו שיגיעו לאולפן במהלך המשדר (שיתקיים לקראת סוף דצמבר) כדי לשיר בלייב. קרפל הסכימה מיד.

אלא שהיום, כמה ימים אחרי הסכמתה של קרפל, קיבלה הזמרת טלפון נוסף מהגורמים המוסמכים, רק שהפעם הודיעו לה שראש אכ"א, שאחראי על אישור השתתפות האמנים במשדר, ראה את שמה וביקש להודיע לה על ביטול. לאלתר. הסיבה שלו: קרפל לא עשתה צבא.

 עד כאן הכל לגיטימי. בכל זאת, אם צה"ל יוצא נגד סלבס משתמטים, אז אין סיבה ליוצאים מן הכלל. אלא שזה הפך לקצת פחות לגיטימי כאשר קרפל הודיעה לכל מי שצריך, שלא רק שהיא עשתה צבא, אלא שהיא אפילו עשתה שירות מלא בלהקה צבאית. בצה"ל בחנו את טענותיה, עשו תחקיר מעמיק ומצאו שזה נכון. אז חזרו בהם ואישרו את השתתפותה. אנחנו לא רוצים לחמם, אבל במקומה היינו שוקלים את העניין שוב.

מטעמה של קרפל מסרו בתגובה: "אמילי קרפל, ששירתה בעבר בלהקת חיל החינוך, תבצע שיר בשירותרום בגלי צה"ל ב 22 בדצמבר".