אם, נגיד, לא הייתם באיפוס בעשרים וארבע השעות האחרונות, אז בטח פספסתם את השחקנים בן סטילר, כריס רוק וג'יידה פינקט-סמית (אשתו של ויל, בשבילכם) שהגיעו לביקור מגה נוצץ והוליוודי בארץ הקודש. השלושה נחתו אתמול (שבת) בשעות אחר הצהריים המוקדמות בשדה התעופה בן גוריון, משם המשיכו ברכב המשוריין והמאובטח למלון "הילטון" שם שהו ביממה האחרונה.

השלושה, הגיעו בעיקר כדי לקדם את הסרט "מדגסקר 2" אותו הם מדובבים, אבל אל דאגה, הם לא יחמיצו את המתבקש. האתרים שכל כוכב הוליוודי חייב שיהיו ברזומה שלו. הכותל ואתר "יד ושם". וכך, אחרי שהתמנגלו על השטיח האדום בגלובוס מקס נתניה (שם התקיימה הקרנת הבכורה של הסרט), הראו לכולם שגם כוכבים הוליוודיים יודעים להיות נחמדים, חתמו, הצטלמו, פגשו את הסלבריטאים שלנו, התראיינו, צפו בסרט והמשיכו בדרכם.

שזה אומר, שמסוק חיכה לשלושה ולפמלייתם ולקח אותם היישר לירושלים לסיור בעיר העתיקה וביקור בכותל. היום (ראשון), מוקדם בבוקר, הם כבר נסעו מהמלון לאתר "יד ושם" ומשם ישירות לשדה התעופה. בכל זאת, כבר בסביבות עשר בבוקר הטיסה שלהם יצאה חזרה למקום ממנו הם באו. אין כמו ביקור בזק בארץ. במיוחד שהוא כל כך נוצץ. משאיר טעם של עוד. מדונה, לתשומת ליבך.