עינב בובליל ואלי בניסטי (צילום: שוקה)
הוזג המאושר. חתונה ב- 1 באפריל | צילום: שוקה

היא הכירה אותו רק לפני כחודש, כשירדה עם משפחתה לאילת בזמן המלחמה, ושלשום ענתה לו בחיוב לשאלה: "התינשאי לי?". העיתון "ידיעות אחרונות" מדווח הבוקר כי כוכבת האח הגדול, עינב בובליל (24), ואלי בנישתי (27), מתווך דירות מאילת, יתחתנו בראשית אפריל.

בובליל, מתברר, ירדה בראשית השבוע לביתו של בנישתי באילת, וכשהגיעה הופתעה לראות כי אהוב ליבה מילא את הבית בפרחים ובנרות והכין עבורה ארוחת ערב רומנטית. ברקע שם בנישתי את השיר "קחי אותי להיות לך בעל" של הזמר האהוב עליה קובי פרץ, כרע על רגליו ושלף מכיסו טבעת. בובליל הנרגשת לא חשבה פעמיים.

אמש, במסיבת יום ההולדת לאביה יוסי, שמרה בובליל על הידיעה בסוד וסיפרה רק לחבריה הקרובים ביניהם קרן חסיס, שפרגנה וחגגה איתה עד השעות הקטנות של הלילה. 


למי שלא זוכר, סיפור האהבה של השניים החל כשמשפחת בובליל הגיעה למלון קלאב מד, ותושבי העיר הגיעו בהמוניהם לחזות במשפחה המפורסמת. בין העולים לרגל היה גם אותו בנישתי, בעל משרד לתיווך דירות "תשובה-חי נכסים" בעיר. בנישתי עצמו דווקא לא ממש צפה ב"האח הגדול" אבל השותף העסקי שלו, שמעריץ את הדורבן ורצה לראות אותו בלייב, גרר אותו למלון.

מהר מאוד קלט בנישתי את עינב, הבובלילית קלטה אותו בחזרה ומאותו הרגע הם ביחד. כבר אז אמרה בובליל כי "זאת הייתה אהבה ממבט ראשון", וגם אביה יוסי אישר את הבחור ואיחל להם בהצלחה. 
הצעת הנישואין, אגב, הפתיעה לא רק אתכם אלא גם את עינב בעצמה, אך למרות זאת מיד אמרה כן. מאז היא עסוקה בעיקר בלעכל את הבשורה המשמחת, ובין לבין היא כבר סגרה לעצמה על יריב נתי כמפיק החתונה, החליטה שזה יקרה בתחילת חודש אפריל וקבעה טעימות ב"חצר נצר" בצומת כנות ליד אשקלון.

עינב, אז איפה תגורו?
"אני לא יודעת עדיין, אני עוד כולי מבולבלת. לא דיברנו על זה אפילו".

מה, לא ראית את זה בא?
"לא ציפיתי לזה בכלל, אבל אני שמחה ומאושרת".

עינב בובליל ואלי בניסטי מתנשקים (צילום: שוקה)
הזוג המאושר | צילום: שוקה

מסתבר שההצעה לא ממש הפתיעה את המקורבים לעינב, שמספרים שמעולם לא ראו אותה מאוהבת ככה. ואגב, הם אומרים שבנישתי הוא האנטיתזה של הבובלילית, בחור שקט ומופנם, ושאפילו היא קצת נרגעת לידו.

"אין ספק שזה מהר", אומרת קרן חסיס, "אבל אני סומכת עליה, עינב היא לא טיפוס נמהר. לדוגמא עם באבי היא הייתה הרבה מאוד זמן ועובדה שזה לא קרה. עם אלי הזוגיות שלה נראית אחרת לגמרי. הם כמו דבק, מנושקים ומחובקים כל הזמן שכמעט אי אפשר לראות את הפרצוף שלו".

"אני מכיר אותו והוא בחור נשמה טהורה", מוסיף אשר סימוני, עוד דייר לשעבר מבית "האח הגדול".
קראת על החתונה בעיתון?
"מה פתאום, אין דבר שאני ועינב נדע אחד על השני מהעיתון".
ואיך הספקת להכיר את החתן?
"הייתי ברגע של ההיכרות ביניהם בלייב, באילת. הייתי שם כשהכל התחיל. לא הופתעתי כשהיא בישרה לי על החתונה, לי זה היה צפוי. הוא בחור משכמו ומעלה וזה אחד הצעדים הכי טובים שהיא עשתה".

ואם זה מטריד אתכם במיוחד, האקס המיתולוגי באבי לא קיבל עדכון מעינב בדבר החתונה, אבל הוא כן הספיק לראות את הזוג המאוהב בלייב, כאשר השניים הגיעו בשבוע שעבר לאחד הברים בתל אביב. עינב ובאבי החליפו ביניהם שלום מנומס ותו לו.
כעת, כל מה שנשאר זה למצוא תקליטן, קייטרינג ורב. אולי חזני פנוי?