אקי אבני וסנדי בר למילקי (צילום: אלירן אביטל)
אקי אבני וסנדי בר בפרסומת ל'מילקי'. נושא לדיון מעמיק בפני עצמו | צילום: אלירן אביטל

אנחנו צופים בהן כמעט כל יום ונחשפים אליהן כמעט בכל שניה נתונה ובכל זאת, רובנו לא באמת יודעים מה מסתתר מאחורי פרסומות הטלוויזיה ואיך הן בעצם נוצרות. 

בדיוק בשביל זה עולה לאוויר תוכנית חדשה בשם "הקמפיין", שתנסה לעשות סדר בעולם הפרסום והשיווק ותעקוב מקרוב אחרי הנעשה בו. התוכנית תעלה בטלוויזיה החינוכית החל מהשבת הקרובה בהנחייתה של העיתונאית לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב" ותכלול פינות קבועות של העיתונאי אדם שוב ומנכ"ל איקאה שלומי גבאי.

"הקמפיין" תספק לצופים מידע עדכני על הנעשה מאחורי הקלעים בתחומי הפרסום והשיווק ותעקוב אחרי קמפיינים חדשים, מינויים, פיטורים וסכסוכים. התכנית אף מתכוונת לחשוף בפני הצופים את בכירי ענף הפרסום והשיווק, ולעמת אותם עם שאלות קשות בנושאים אתיים, מקצועיים וכלכליים. 

בין הסוגיות שידונו בתכנית: איך להכין תוכנית שיווק, מהו לוגו ולמה צריך אותו, כיצד לתפוס נישה ייחודית בשוק ומי יותר גדול - אדלר-חומסקי או מקאן-אריקסון? בתוכנית הראשונה, שתעסוק בנושא יחסי ציבור,  ישתתפו איש יחסי הציבור איל ארד, העיתונאי רענן שקד ומנכ"לית קבוצת מקאן אריקסון, איריס בק.