הסופרבול האמריקני שודר אמש וריתק למסך מיליוני צופים בארה"ב ובעולם, אבל אנחנו פחות התעניינו בספורטאים שרצו אחרי הכדור ויותר בפרסומות ששודרו בזמן המשדר הנצפה ביותר בארה"ב. כשספוט שידור בסופרבול עולה ב-100 אלף דולר לשנייה, כל משרד פרסום במדינה נלחם כדי לייצר את הפרסומת הכי מדהימה, מרגשת ושנונה שאפשר.

אז מה היה לנו השנה בפרסומות הסופרבול? הנה כמה פרסומות שלא הצלחנו להתעלם מהן, וגם לכם לא כדאי לפספס.

בסט ביי

נפתח עם ג'סטין ביבר שממשיך לנסות להוכיח שיש לו גם הומור עצמי, ובפרסומת די שנונה ל"בסט ביי", הוא הולך עד הסוף. ביבר התחפש לעצמו המבוגר, המקריח והשמנמן, והשתתף בפרסומת ל"בסט ביי" לצד שרון ואוזי אוסבורן. לא נהרוס לכם את הפאנץ', ורק נציין שאנחנו מורידים בפניו את הכובע.

סקצ'רס שייפאפס

קים קרדשיאן שעשתה הרבה רעש בפרסומת ל"מוטורולה" בגמר הסופרבול הקודם, חזרה לעשות זאת גם השנה עבור "סקצ'רס". קרדשיאן הוכיחה שוב לכל המפרסמים שלא צריך קופי שנון, אפקטים מיוחדים או קידום ויראלי כדי לעשות פרסומת שתרתק מיליונים למסך. כל מה שצריך זה קצת ספנדקס.

קיה אופטימה

תשכחו מ"אווטאר", עזבו אתכם מ"סאנקטום" – האפקטים של "המסע האפי" של קיה אופטימה יכולים בקלות לפרנס סרט של שלוש שעות. ממרדף מסוקים דרך אל עשוי מים, חייזרים וחורים שחורים – שכחנו שבכלל מדובר בפרסומת למכונית.

פולסוואגן

והנה עוד דרך לפרסם מכונית, בלי להראות פריים אחד של גלגל: פולסוואגן החליטה בצעד נועז לפרסם את החיפושית החדשה באמצעות חיפושית אמיתית. אם אתם לא חוששים מקצת קלוז-אפ של חרקים חמודים, שווה לכם לצפות. ועוד סרטון חמוד לא פחות של פולסוואגן – ילדון תמים בתחפושת של דארת' וויידר, שרק מנסה להפעיל את הכוח האפל על משהו, לא חשוב מה. תודו שזה עשה לכם שליכטה בלב.

באד לייט

הפרסומות של "באדווייזר" נחשבות בדרך כלל למצחיקות בטירוף, וגם הפעם לא התאכזבנו: מה עושים עובדים במשרד אפור, כשהם מגלים שבמסגרת מענק הפיטורים הם זכאים לארגז בירות צוננות? תראו בעצמכם.

דוריטוס ופפסי

"פפסיקו" המשיכה גם השנה את תחרות "Crush The Super Bowl", שבה הגולשים מתבקשים להכין פרסומות בעצמם. התוצאה: כמה מהפרסומות המשעשעות ביותר שיצא לנו לראות במקבץ. אגב, את הפרסומות שצונזרו לשידור העלתה "דוריטוס" ליוטיוב, והן כבר זכו למיליוני צפיות.

ריו

ונקנח באולפני "פוקס" שמצאו דרך מקורית לקידום סרט האנימציה החדש שלהם, "Rio" – הם שידרו פרסומת ובה קוד סודי להורדת שלב מיוחד במשחק הכי ממכר ביקום, "אנגרי בירדז". מי שלא מוריד חזיר.

>> לכל הפרסומות מהלילה