כמו בכל שנה, הפסקות הפרסומות של הסופרבול האמריקני הן מה שבאמת מעניין את הצופים ברחבי העולם. השנה, חלק מהפרסומות הללו אמנם הגיעו לרשת בגרסאות מורחבות, אבל במשדר עצמו חיכו לנו כמה הפתעות קטנות וכמה שמות גדולים. ומי גנב את ההצגה? חברו הטוב של הפרסומאי, כמובן.

הונדה אקורה

הפרסומת המוצלחת הזו רצה ברשת בשבוע האחרון, ולא בכדי – היא מושקעת, מצחיקה ובעיקר קורצת לכל מעריצי "סיינפלד" באשר הם. ג'רי סיינפלד מנסה לשכנע את הראשון ברשימת ההמתנה להונדה אקורה לתת לו את מקומו. בתמורה הוא מציע לו את הסופ-נאצי, מנהל עבורו שיחת חולין עם האיש שמכין אומלטים בבופה וגולש באומגה בין גורדי שחקים. חבל רק שמישהו גונב לו את הבכורה ברגע האחרון.

הונדה CR-V

עוד יציאה מוצלחת של "הונדה" שקורצת בעיקר לילדי שנות השמונים, שגדלו על "שמתי ברז למורה". מת'יו ברודריק, שהפך בשנים האחרונות ל"בעלה של" שרה ג'סיקה פרקר, חוזר לנעליו של פאריס ביולר ויוצא ליום של כיף בהונדה שלו. חבל רק שברודריק בעיקר גורם לכל אותם מעריצים נוסטלגיים להבין כמה הוא הזדקן מאז – ומן הסתם, שגם הם התבגרו.

פפסי

אחד הפרסים שהובטח לזוכה ב"אקס פאקטור" האמריקנית, בנוסף לחוזה של 5 מיליון דולר, היה פרסומת ל"פפסי", נותנת החסות לתוכנית. ההבטחה קוימה, ומלאני אמארו זכתה להופיע לצד אלטון ג'ון ופלייבר פלייב בפרסומת שמיליונים בכל העולם ראו. העלילה: המלך אלטון מציע פפסי למי מהנתינים שישעשע אותו, ומלאני מגיע ודורשת קצת ריספקט. טוב, כשרוב הכסף הולך לטאלנטים, לא נשאר יותר מדי לקריאייטיב כנראה.

H&M

דיוויד בקהאם חוזר לדגמן תחתונים, והפעם מדובר בקו מיוחד על שמו ל-H&M. אין כאן ממש פרסומת, רק בקהאם ובקהאם על רקע השיר "Misunderstood". אנחנו דווקא מבינים היטב את הגאונות השיווקית כאן. גרררר.

סקצ'רס

אחרי שדלפו השמועות לפיהן "סקצ'רס" פיטרה את קים קרדשיאן מהפרסומות שלה והחליפה אותה בכלב, חיכינו בקוצר רוח לראות את הכוכב החדש. ובכן, מדובר במיסטר קוויגלי, בולדוג צרפתי שמצליח לנצח במירוץ כלבים הודות לסקצ'רס הקטנטנות על רגליו. שמישהו ייתן לו כבר ריאליטי ב-"E!".

דוריטוס

טוב, רימינו קצת. מדובר למעשה בשתי פרסומות, שזכו השנה בתחרות "קראש דה סופרבול" השנתית של "דוריטוס". בראשונה, איך לא, מככב כלב, שמשחד את השכן ממול בדוריטוס כדי שלא יספר לאן נעלמים חתולי השכונה. בשנייה חוטף תינוק מתוק את שקית החטיף מידיו של אחיו המעצבן. כלבים וילדים? מעניין באמת למה הן זכו.

פולסוואגן

ב"פולסוואגן" סומכים על כך שאתם זוכרים את פרסומת דארת' וויידר הקטן שלהם מהשנה שעברה, וקורצים לה לא מעט גם השנה. בפרסומת שלהם מככב – בואו נגיד את זה יחד – כלב חמוד, שעובד חורף שלם על הדיאטה שלו רק כדי שיוכל לרדוף אחר מכוניות בקיץ. בסוף הפרסומת, מעריצי "מלחמת הכוכבים" זוכים למחווה משלהם.

קרייזלר

גם קלינט איסטווד גויס כדי לפרסם מותג מכוניות, אבל במקרה שלו, הוא לא מפרסם מכונית. הוא מפרסם חזון שמרני ומלא נוסטלגיה, תקווה של אחרי משבר כלכלי וצרות נוספות. איסטווד לא מזכיר את "קרייזלר" כלל, אבל מקשר בצורה פטריוטית ומלאת פאתוס בין המותג האמריקני לבין עתידה של המדינה כולה. ויש מי שיקנה את זה, אנחנו בטוחים.

טיים וורנר

אנחנו מודים, הפרסומת המלחיצה הזו גרמה לנו לחשוב מיד על סדרת הפרסומות המושקעת של "יס". גם כאן גייסו את מיטב כוכבי ערוצי הכבלים, ביניהם ריקי ג'רוויס, מארי לואיז-פארקר ואפילו הזומבים מ"המתים המהלכים". כל זאת, כדי שתבינו שאת כל האקשן הזה אפשר למצוא במקום אחד. חוץ מאת סטיב בושמי. הוא עדיין תקוע בפרסומת של "יס".

טויוטה קמרי

אחת הפרסומות השנונות והחמודות במשדר: מה נותר ל"טויוטה" להמציא אחרי ה"קמרי"? תינוק שלא מחרבן, שוטר שעושה מסאג' וספה שעשויה מגברים ונשים עירומים למחצה. אנחנו כבר מחכים לפרסומות האמיתיות של המוצרים האלה. סופרבול 2025, מקסימום.