בר רפאלי על שער המגזין (צילום: ספורט אילוסטרייטד)
רפאלי. בחורה כובשת | צילום: ספורט אילוסטרייטד

בשנתיים האחרונות בר רפאלי היא אחת מהדוגמניות הכי מצליחות בארץ, ובעקבות הרומן עם ליאו גם אחת המדוברות שבהן. עם זאת, שום דבר שקרה בשנתיים האחרונות לא הכין אותנו לפריצה המטאורית שרשמה רפאלי בשבוע שעבר, כשנודע שהיא נבחרה להופיע על שער מגזין הספורט היוקרתי "ספורט אילוסטרייטד". מאותו הרגע, בר מככבת בטלוויזיה, בעיתוני הבידור ובעיקר ברשת. 

יותר ממיליון וחצי גולשים צפו בסרטון מאחורי הקלעים של צילומי השער של המגזין רק באתר יוטיוב. חשיפת השער בתוכנית הלייט נייט של דיוויד לטרמן יומיים לאחר מכן, גרפה גם היא למעלה מ-50 אלף צפיות (נכון לשעה זו). 

גם מעיון בגוגל טרנדס ניתן לראות שהתעניינות הגולשים בבר רפאלי בשבוע האחרון שברה שיאים, וביום רביעי - היום שבו נחשף השער של "ספורט אילוסטרייטד" - היא אף הצליחה לעבור את כוכבת העל אנג'לינה ג'ולי במספר החיפושים.

במקביל לנסיקתה של רפאלי בעולם, אצלנו התקיימה מערכת בחירות סוערת. עד ה-10 בפברואר, יום הבחירות, לבני מוקמה מעט מעל רפאלי בחיפושי גולשים אבל בבוקר שאחרי הייתה זו כבר רפאלי שעברה את לבני ובכל שעה שעברה גדל הפער. כן, נראה שהבוקר של ה-11 בפברואר ייזכר כיום שבו נחשפה בר רפאלי תרתי משמע - ופחות כיום שבו ציפי לבני ניצחה בבחירות. 

לפי חברת "יפעת ברקת פרסום", רפאלי קיבלה בשבוע החולף 54 אזכורים בעיתונות הכתובה ובאינטרנט בישראל. אגב, שפרה ועינב בובליל לעומת זאת קיבלו 28 ו-26 איזכורים בהתאמה. 

מאתר "טוקבק" ניתן ללמוד שבאותו יום זכתה בר ל-1560 טוקבקים, לעומת 100 או 200 בשבוע בימים כתיקונם. לצורך השוואה, אסתי גינזבורג, הדוגמנית הכי פופולרית אחרי בר באתר (ואחת שגם נכנסה למהדורה הנוכחית של המגזין המדובר) זכתה רק ל- 426 טוקבקים באתר בשבוע האחרון.

ואגב, זה לא נגמר כאן. כמה ימים לאחר מכן סיפרה רפאלי בראיון ל-TIMES שהיא נבחרה להנחות את תוכנית ההאופנה "house of style" בערוץ MTV, תוכנית שהסופר מודל סינדי קרופורד הנחתה אותה במשך שנים; בנוסף, נבחרה בר לפתוח את יום המסחר הבינלאומי בוול סטריט; ואם כל זה לא מספיק, אתמול (ראשון) בחר בה מגזין הגברים האמריקאי הנחשב "אסקוויר" כראשונה מבין חמשת הישראליות הכי נחשקות. 

אבל כל זה לא ממש מפתיע בהתחשב בעובדה ש-66 מיליון איש רוכשים את המהדורה השנתית של הספורט אילוסטרייטד, מה שאומר ש-4 מתוך 10 גברים בארצות הברית ראו את רפאלי, ואת בגד הים שלה. נשים קודמות שהופיעו במעמד דומה הן הדוגמניות טיירה בנקס, סידני קרופורד והיידי קלום. כולן הופיעו על שער המהדורה השנתית, כולן נכללות ברשימת הדוגמניות המובילות בעולם והפרסום על השער הפך אותן לכוכבות בקנה מידה עולמי.

אין תמונה
מנצחת את אנג'לינה. טוב, לפחות בפברואר 09'