בעלי מלאכה
בימאי- פרננדו מיירלס ("הגנן המסור")
תסריטאי- פיטר מורגן ("פרוסט/ניקסון")
שחקנים- רייצ'ל וייז ("המעיין"), ג'וד לאו, אנתוני הופקינס

על מה הסרט?
שרשרת סיפורים מרחבי העולם על אנשים ומערכות היחסים המשמעותיות בחייהם.

על מה באמת הסרט?
הזוגיות במאה ה-21 במשבר רציני.

הדבר הכי טוב בסרט
הטיול בעולם שהוא מעניק. הסרט, בהפקה בריטית-צרפתית-ברזילאית, מעניק סיור מודרך ומהנה בפריז, לונדון, וינה, סלובקיה וכמה ערים בארצות הברית.

הדבר הכי גרוע בסרט
הסרט, בסגנון עדות "תמונות קצרות", לא מצליח להציג סיפורים אחידים ברמתם, או לאחד אותם בצורה מעניינת של ממש.

הסצנה שתלכו איתה הביתה
הסיפור בין הברזילאית לעבריין המין המורשע, היה מהטובים והמרגשים ביותר בסרט.

הסצנה שתצטערו שאתם הולכים איתה הביתה
דווקא סיפורה של רייצ'ל וייז המהממת, כבוגדת המתייסרת, היה החלש ביותר.

הזווית הישראלית
מארק איוואניר, הייצוא המוצלח ביותר שלנו לקולנוע העולמי, בתפקיד מוצלח ביותר של מאפיונר רוסי ביצ' מהגיהנום, שגם זוכה לגורל הראוי לו.

סקס
הסרט כושל בהצגה בעייתית אופיינית של דמות הזונה ומורכבותה, ומציג עולם של בגידות, רומנים אסורים, ושקרים לצד התגברות על פיתויים וכשלים פתולוגיים.

אלימות
את הצד הזה לקח בסרט מארק איווניר, והוא מבצעו על הצד הטוב ביותר.

מה למדנו מהסרט?
את המוטו של הסרט: "אם הדרך מתפצלת- לך בה".

אין תמונה
יוז. לא מצילה את הסרט

המשפט הראשון שתגידו כשתצאו מהסרט
יש לי תחושה שכבר ראיתי את הסרט הזה.

המשפט הראשון שיגיד סטודנט לקולנוע כשהוא יוצא מהסרט
מדובר באכזבה. מיירלס לא ממש מצליח כאן להשתוות לסרטיו הקודמים "עיר האלוהים" ו"הגנון המסור" המעולים, ויותר מזכיר את הכישלון שלו באדפטציה הבינונית ל"על העיוורון". אולי נתנו לו יותר מידי קרדיט קודם לכן.

המשפט הראשון שאמא שלי תגיד
כל המתירנות המינית הזו היא נשגבת מבינתי.

מה ראה הבימאי לפני הצילומים?
"תמונות קצרות”, "אהבה נושכת”- ושאר סרטי סיפורים מתנגשים של אפקט הפרפר והכאוס.

שורה תחתונה
"360" מציג עולם גלובלי של מהגרים, של אנשים תלושים שלא במקומם הנמצאים כל הזמן בתזוזה, רק חבל שהסיפורים מוכרים מדי, שהם לא באמת מצליחים להתחבר, והכישרון של השחקנים- הכוכבים המוכרים יותר או פחות- לא מצליח להציל את הסרט מתחושת הדה-ז'ה-וו. עומס הסיפורים ואופן הצגתם המקוטע מונע כל העמקה שהיא, ואנו נשארים עם פני השטח של הדברים, הדמויות לא מצליחות להתפתח ונותרות מסומנות בלבד, והסרט לא באמת מצליח לגעת ולרגש למרות הניסיון העז.

זמן מסך
110 דקות.