אין תמונה
הופקינס. מקום 1

היה זה סופ"ש דל ברווחים בקופות בארה"ב – ולראיה, הסרט שהעפיל למקום הראשון, "הפולחן", עשה זאת עם פתיחה לא מרשימה של 15 מיליון דולר בלבד. סרט האימה בכיכובו של אנתוני הופקינס גבר על סרטה של נטלי פורטמן, "קשר לא מחייב", שגרף השבוע 13.7 מיליון דולר וירד למקום השני בטבלה.

במקום השלישי מתמקם "הצרעה הירוקה" של מישל גונדרי עם סת' רוגן וקמרון דיאז, שגרף השבוע רווחים של 11.5 מיליון דולר. סכום זהה גרף גם "המכונאי", סרט אקשן בכיכובו של ג'ייסון סטטהם, שפתח במקום הרביעי, אם כי יש לציין כי "הצרעה הירוקה" מופץ בתלת מימד.

"נאום המלך" עם קולין פירת', שגרף 12 מועמדויות לאוסקר השבוע הרוויח 11.1 מיליון – עלייה של כ-30 אחוז מהכנסותיו בשבוע שעבר – והוא מתמקם במקום החמישי. "אומץ אמיתי" של האחים כהן, אף הוא מועמד לפרס היוקרתי, מככב בטבלה כבר שבוע שישי וגרף השבוע 7.6 מיליון. סך רווחיו עד כה עומד על 143.4 מיליון דולר.

במקום השביעי – "הדילמה" עם ווינס ווהן, עם 5.5 מיליון דולר בקופות, ואילו סרטה השני והמדובר של פורטמן, "ברבור שחור", יורד למקום השמיני עם 5.1 מיליון וסך הכנסות של למעלה מ-90 מיליון דולר.

עוד מתמודד על תואר "הסרט הטוב ביותר" הוא כמובן "פייטר" עם מארק וולברג וכריסטיאן בייל, שגורף השבוע 4.1 מיליון דולר. את העשירייה השבוע סוגר "יוגי דב" הבלתי נלאה עם 3.2 מיליון דולר ורווחים של 92.5 מיליון עד כה.

אין תמונה
הופקינס. מקום 1

>> בר רפאלי בבית "האח הגדול"