אין תמונה
מתוך גנוב על הירח. מקום 1

שבוע אחד בלבד הספיק ל"דמדומים: ליקוי חמה" בראש טבלת שוברי הקופות, לפני שהשמש שקעה עליו: אדוארד ובלה פינו את מקומם לטובת סרט אנימציה חדש בתלת מימד, "גנוב על הירח". הסרט, שגרף 60.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו באקרנים, מספר על נבל המנסה לגנוב את הירח, אך נתקל בסדרת קשיים בלתי צפויים. את התפקידים הראשיים מדבבים סטיב קארל, ג'ייסון סיגל וראסל בראנד.

"ליקוי חמה", שירד למקום השני השבוע, גרף בסופ"ש האחרון 33.4 מיליון דולר, וסך הכנסות של 237 מיליון דולר עד כה. במקום השלישי פותח סרט חדש – "טורפים", בכיכובם של אדריאן ברודי ולורנס פישבורן. הסרט פתח עם 25.3 מיליון בקופות.

במקום הרביעי מתמקם בנחת "צעצוע של סיפור 3", עדיין עם נתונים יפים של 22 מיליון דולר בסוף השבוע, וסך הכנסות מרשים של 340 מיליון דולר בשלושה וחצי שבועות. "איירבנדר: כשף האוויר האחרון" של מ. נייט שאמלאן שפתח בשבוע שעבר במקום השני, סוגר השבוע את החמישייה הראשונה עם 17.2 מיליון.

במקום השישי נמצא "מגודלים" עם אדם סנדלר, שגרף השבוע 16.4 מיליון דולר. "כמו יום ולילה" עם הזוג דיאז וקרוז ממשיך לדשדש בשבוע השלישי שלו באקרנים, עם רווחים של 7.9 בסופ"ש ו-61.9 עד כה.

סרטי ההמשך ללהיטי האייטיז, "קראטה קיד" ו"צוות לעניין", ממשיכים לתפוס מקום זה אחרי זה בטבלה – "קראטה קיד" עם 5.7 מיליון וסך הכנסות של 165 מיליון בפחות מחמישה שבועות, ואילו "צוות לעניין" עם רווחים של 1.8 מיליון דולר בלבד. את העשירייה סוגר הסרט העצמאי " Cyrus", שבוע שני באותו מקום, עם 1.4 מיליון דולר.

אין תמונה
מתוך גנוב על הירח. מקום 1

>> כמה מרוויחים כוכבי "דמדומים"?