למרות הנתונים הנאים בהחלט, "אליס בארץ הפלאות" כנראה לא יהיה היורש החדש של "אווטאר". סרטו של טים ברטון, שגרף השבוע עוד 17.3 מיליון וסך של 293 מיליון עד כה בצפון אמריקה בלבד, מפנה את מקומו בראש הטבלה אחרי שלושה שבועות לטובת "הדרקון הראשון שלי", סרט אנימציה מבית היוצר של "דרימוורקס". הסרט, בדיבוב של כוכבים כמו ג'רארד באטלר ואמריקה פררה, פתח עם 43.3 מיליון דולר בסוף השבוע ותפס את מקומו בראש הטבלה. "אליס" נאלצה להסתפק במקום השני, הרבה מעל "אווטאר". מה עלה בגורלו של שובר הקופות של ג'יימס קמרון? מיד תבינו.

במקום השלישי השבוע פותח סרט חדש בשם "Hot Tub Time Machine". הקומדיה בכיכובו של ג'ון קיוזאק גרפה רק 13.7 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלה באקרנים. במקום הרביעי נמצא "אקסית במצור" עם ג'ניפר אניסטון ובאטלר, שגרף השבוע 12.4 מיליון ו-38.8 מיליון דולר מאז פתח בסוף השבוע שעבר. "יומנו של חנון" צונח מן המקום השני אל המקום החמישי בטבלה עם 10 מיליון דולר בלבד. ומה עם "אווטאר"? סבלנות.

את החמישייה האחרונה פותח " She's Out of My League" עם 3.5 מיליון דולר. לא רחוק ממנו נמצא " Green Zone" עם 3.3 מיליון, שניהם בסוף השבוע השלישי שלהם בטבלה. "שאטר איילנד", הסרט הוותיק בעשירייה נמצא במקום השביעי עם 3.2 מיליון השבוע. סרט המד"ב " Repo Men" כבר יורד למקום התשיעי בסוף השבוע השני שלו בטבלה – רק שלושה מיליון דולר, ואת העשירייה סוגר " Our Family Wedding" עם 2.2 מיליון דולר ורווחים של 16.8 מיליון עד כה.

ו"אווטאר"? אחרי 15 שבועות, "אווטאר" מוצא את עצמו לראשונה מחוץ לעשירייה, במקום ה-11 והמכובד עם 2 מיליון דולר רווחים בהפצה מוגבלת כעת. אבל אל דאגה – השבוע כבר יצא לחנויות בארה"ב הדי.וי.די של הסרט, כך שלא היינו מטרידים את עצמנו במחשבה על חשבון הבנק של קמרון.

>> רון שחר ומיה קרמר עשו את ליל הסדר ביחד