סוף שבוע מוצלח יחסית עבר על הסרטים החדשים בטבלה – סרטו של מישל גונדרי, "הצרעה הירוקה" בכיכובם של סת' רוגן וקמרון דיאז נכנס הישר למקום הראשון עם רווחים של 34 מיליון דולר, ואילו סרטו החדש של רון הווארד, "הדילמה", עם ווינס ווהן וקווין ג'יימס, התברג במקום השני עם 17.4 מיליון. למרות המיקומים הגבוהים בטבלה, לא מדובר בהכנסות מרשימות – במיוחד בהתחשב בכך ש"הצרעה" הופץ בתלת מימד.

"אומץ אמיתי", סרטם המצליח של האחים כהן, נדחק השבוע למקום השלישי עם 11.2 מיליון וסך הכנסות של 126.4 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים. "נאום המלך" מקפץ למעלה במעלה הטבלה ומגיע למקום הרביעי עם 9.1 מיליון דולר, ואילו "ברבור שחור" סוגר את החמישייה עם 8.1 מיליון.

שני הסרטים גרפו את פרסי המשחק בטקס פרסי המבקרים בשבת ובגלובוס הזהב אמש – פרס השחקן הדרמטי לקולין פירת' ב"נאום המלך", ופרס השחקנית הדרמטית לנטלי פורטמן ב"ברבור שחור". שניהם ממשיכים במירוץ לאוסקר ונחשבים למועמדים המובילים.

במקום השישי – "פגוש את הפוקרס הקטנים", עם רווחים של 7.1 מיליון, ואילו "טרון: המורשת" במקום השביעי השבוע, עם 5.7 מיליון ו-156.9 מיליון בקופות עד כה.

"יוגי דב" במקום השמיני עם 5.3 מיליון דולר, ואילו "פייטר", שאף הוא גרף כמה פרסים חשובים וביניהם פרסי שחקני המשנה לכריסטיאן בייל ומליסה ליאו, יורד למקום התשיעי עם 5.1 מיליון השבוע. את העשירייה סוגר "עונת המכשפה" עם ניקולס קייג', שממשיך לדשדש גם בשבוע השני שלו באקרנים עם 4.5 מיליון דולר בלבד.

אין תמונה
החשוד בדריסה. נעצר, הסתובב ודרס

>> נטלי מציגה את ההורים, שלי ואבנר