זה היה חג מולד מושלג במיוחד בצפון אמריקה, כזה שהשאיר את האמריקנים בבית לצפות בסרטים ישנים ולשתות ליקר ביצים. הבחירה הזאת ניכרת ברווחי הקופות של חמשת ימי חג המולד – סרטים רבים יצאו לאקרנים בסוף השבוע הזה, ולא כולם גרפו את הרווחים המצופים מהם.

אחת האכזבות של סוף השבוע הזה היא "פגוש את הפוקרס הקטנים", שאמנם התברג בראש הטבלה, אבל עם נתונים לא מרשימים בכלל. הקומדיה עם בן סטילר ורוברט דה נירו, שמיועדת לכל המשפחה, גרפה רווחים של 48.3 מיליון דולר בחמישה ימים, מתוכם 34 מיליון בשלושת ימי הסופ"ש.

מדובר בפתיחה גרועה בעיקר בהשוואה לזאת של הסרט הקודם בסדרה, "פגוש את הפוקרס", שגרף בסופו של דבר כ-280 מיליון דולר ברחבי ארה"ב.

מי שהצליח להפתיע היה דווקא סרטם החדש של האחים כהן, "אומץ אמיתי", שפתח עם 25.6 מיליון בסופ"ש וסך של 36.8 מיליון דולר בחמישה ימים. מדובר בפתיחה הגבוהה ביותר עבור סרט של השניים, ונתון מרשים במיוחד בהתחשב בכך שמדובר בסרט לקהל בוגר בלבד.

אל המקום השלישי נוחת "טרון: המורשת" רב הפעלולים עם 20.1 מיליון בסוף השבוע ו-88.3 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים. "המסע בדורך השחר" ממשיך לדשדש במקום הרביעי עם 10.8 מיליון בשלושת ימי סוף השבוע, ואת החמישייה הראשונה סוגר "יוגי דב" הכושל, שהכנסותיו בסוף השבוע של הכריסטמס הסתכמו ב-8.8 מיליון בלבד, למרות שמדובר בסרט לכל המשפחה.

"פייטר" עם מארק וולברג במקום השישי עם 8.5 מיליון דולר בסופ"ש. סרט חדש נוסף, שיצא לאקרנים רק בסוף השבוע ולא הקדים את חג המולד כמו חבריו, היה "מסעות גוליבר" בכיכובו של ג'ק בלאק – שאכזב בקופות והגיע למקום השביעי עם 7.2 מיליון דולר בלבד. "ברבור שחור" ממשיך לגרוף רווחים יפים בהפצה מצומצמת – השבוע עם 6.6 מיליון דולר.

"פלונטר" של דיסני במקום התשיעי עם רווחים של 6.5 מיליון בסוף השבוע – וסך רווחים כולל של כ-144 מיליון דולר בחמישה שבועות. את העשירייה ואת הסיבוב שלו בטבלה סוגר "התייר" עם אנג'לינה ג'ולי וג'וני דפ, שסגר שלושה שבועות בטבלה עם רווחים של 41.2 מיליון בלבד, מתוכם 5.7 בסוף השבוע.

אין תמונה
נישנושים חמודים באל בריו

>> היפה והחנונית: קייטי פרי כמו שלא הכרתם